اخبار داغ

نمانیده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن می‌خواهد انقلاب را به دست انقلابیون بشکند/ گفتمان مقاومت و جرئت مقاومت باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود

دشمن می‌خواهد انقلاب را به دست انقلابیون بشکند/ گفتمان مقاومت و جرئت مقاومت باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود
نمانیده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: گفتمان مقاومت و جرئت مقاومت باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود ازاین‌رو باید با بصیرت دشمن را بشناسیم و در دفاع از انقلاب صراحت داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) که در پادگان شهید برونسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دلیل آنکه زنده و اثرگذار است و هم‌اکنون در حال حرکت به‌سوی اهدافش است دشمن دارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «اگر در حال پیشرفت نبودیم، دشمن نداشتیم».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه چون انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است و دشمنان در کمین آن نشسته‌اند، این انقلاب نیاز به حفاظت و پایداری دارد، گفت: از دشمن توقعی جز دشمنی وجود ندارد ازاین‌رو حفاظت از انقلاب تاریخ‌مصرفش تمام شدنی نیست و همواره باید آماده مقابله با حربه‌های دشمن باشیم.

,

امروز مصادیق پاسداری، مقابله با فتنه‌ها است

, امروز مصادیق پاسداری، مقابله با فتنه‌ها است,

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: باید همواره گوش به فرمان رهبری باشیم زیرا مصداق پاسداری از انقلاب در هر شرایط زمانی متغیر است؛ زمانی مانند 8 سال دفاع مقدس باید از همه‌چیزمان بگذریم و به مقابله با دشمن در جبهه‌های جنگ بپردازیم اما امروز مصادیق پاسداری، مقابله با فتنه‌ها است.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر افزایش استقامت فکری و پا برجا بودن بر عقاید ادامه داد: اسلام به ما یاد داد که ایمان بدون جهاد، ایمان نیست و قرآن مجید نیز در معرفی شاخصه‌های مسلمان می‌فرماید مسلمآن‌کسی است که نسبت به آینده‌نگرانی ندارد زیرا به خدا توکل دارد و این افراد در اقدام خود مقاومت، ایستادگی و استقامت فکری دارند.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام است و امروز همه دشمنان انقلاب به دلیل اسلامی بودن آن با ما مشکل‌دارند و امروز اگر شاهد آن هستیم که سنگ‌های کودکان یمنی تبدیل به موشک شده و بر سر ظالمان فرود می‌آید، نشان از قدرت جمهوری اسلامی و صادر شدن انقلابمان دارد.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه الزامات پاسداری زمان و مکان دارد و بدون دریافت مقتضیات از رهبر و پیشوا نمی‌توان پاسداری کنیم، گفت: سپاه برای اینکه در خط مقدم پاسداری از انقلاب قرار گیرد اول‌ازهمه باید قدرت داشته باشد و به همه تجهیزات و سلاح‌های مشروع مجهز باشد و آن‌کسی که می‌گوید چرا سپاه موشک می‌سازد باید بداند که حرفش علیه قرآن و حرف استکبار است.

,

قدرت تفکر و عقیده از قدرت نظامی مهم‌تر است

, قدرت تفکر و عقیده از قدرت نظامی مهم‌تر است,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: قدرت تفکر و عقیده از قدرت نظامی نیز مهم‌تر است زیرا مؤمن باید در اراده مانند کوه سخت باشد و در این خصوص یکی از شهدای عزیزمان می‌گوید امروز تمان ما به میزان امکاناتمان نیست بلکه توانمان به میزان اتصالمان به خدا است و این بهترین تراز ارزیابی است.

,

 

,

دشمن به دنبال این است که انقلاب را به دست انقلابیون بشکند

, دشمن به دنبال این است که انقلاب را به دست انقلابیون بشکند,

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که انقلاب را به دست انقلابیون بشکند، تصریح کرد: جمع‌بندی دشمن این است که تنها با فشار می‌تواند کارهای خود را پیش ببرد و به دنبال نابودی انقلاب توسط انقلابیون است همانند صدر اسلام که یهود با ایجاد انحرافاتی مسلمانان را در مقابل هم قرارداد.

,

حاجی صادقی ادامه داد: در این فشار دشمن می‌گوید ایران پای مذاکره بنشیند و پس‌ازآن علیه آمریکا اقدامی انجام ندهد و دراین‌بین عده‌ای در داخل کشور به دنبال این هستند که بگویند مذاکره با آمریکا مطالبه مردمی است که این تفکر خطرناکی است.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تجربه ثابت کرده است که با مقاومت می‌توانیم دشمن را به عقب برانیم، گفت: گفتمان امروز ما باید گفتمان مقاومت باشد و باید این را جا بی اندازیم که مطالبه امت مسلمان ایران همان مطالبه رهبری است که فرمودند مذاکره نمی‌کنیم، جنگ نمی‌شود.

,

 

,

باید در دفاع از انقلاب صراحت داشته باشیم

, باید در دفاع از انقلاب صراحت داشته باشیم,

وی خاطرنشان کرد: گفتمان مقاومت و جرئت مقاومت باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود ازاین‌رو باید با بصیرت دشمن را بشناسیم و در دفاع از انقلاب صراحت داشته باشیم.

,

لازم به ذکر است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام برهان باقری به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام حسینی تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه