اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس؛

واکنش معاون هنری فرهنگ و ارشاد استان به حضور یک خواننده بدون مجوز در همایش یک موسسه علمی/حضور خوانندگان بدون مجوز در همایش های رسمی غیرمجاز است

واکنش معاون هنری فرهنگ و ارشاد استان به حضور یک خواننده بدون مجوز در همایش یک موسسه علمی/حضور خوانندگان بدون مجوز در همایش های رسمی غیرمجاز است
معاون حوزه هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از خوانندگان بدون مجوز در همایش های رسمی غیرمجاز بوده و باید از فیلتر فرهنگ و ارشاد اسلامی عبور کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس پس از انتشار خبر "جولان خواننده های بی شناسنامه زیرزمینی در همایش های شناسنامه دارمبنی بر برگزاری مراسم جشنی توسط یکی از موسسات آموزشی با حضور یکی از خوانندگان بدون مجوز، در سالن حکیم جرجانی یاسوج، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: کلیه مراسمات و همایش ها چه سرگرمی و تفریحی باشد و چه آموزشی و تخصصی باید از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوز اخذ کند و بدون مجوز اجازه برگزاری این همایش را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, "جولان خواننده های بی شناسنامه زیرزمینی در همایش های شناسنامه دار, "جولان خواننده های بی شناسنامه زیرزمینی در همایش های شناسنامه دار, جولان خواننده های بی شناسنامه زیرزمینی در همایش های شناسنامه دار,

 

,

پیرسبزی افزود: مسوولان سالن برگزار کننده هر همایشی از عوامل برگزار کننده مجوز فرهنگ و ارشاد را طی می کنند و اگر مجوز مورد نظر را نداشته باشد اجازه برگزاری را نخواهد داد.

,

 

,

وی بیان کرد: جهت اخذ مجور همچین همایش هایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام های لازم را از مهمان های برنامه و همچنین شومن ها یا خوانندگان می گیرد و در صورت تایید مجوز این همایش را صادر می کند.

,

 

,

پیرسبزی در ادامه افزود: با عوامل برگزار کننده همایش مورد نظر که توسط یکی از موسسات آموزشی کنکور در یاسوج قرار است برگزار شود تماس گرفته شد و نکات لازم در خصوص اخذ مجورهای لازم به آنان گوشزد شد و در صورت عدم اخذ مجوزات لازم، این همایش لغو می شود.

,

 

,

وی همچنین گفت: استفاده از خوانندگان بدون مجوز در همایش های رسمی غیرمجاز بوده و باید از فیلتر فرهنگ و ارشاد اسلامی عبور کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه