اخبار داغ

در گفت و گو با دانا عنوان شد؛

رکوردشکنی دولت روحانی در تخلفات و عدم اجرای قانون طی 40 سال گذشته/ پژمانفر: دولت روحانی بیش ترین تخلفات را در عدم اجرای قانون در کل دولت های بعد از انقلاب داشته است

رکوردشکنی دولت روحانی در تخلفات و عدم اجرای قانون طی 40 سال گذشته/ پژمانفر: دولت روحانی بیش ترین تخلفات را در عدم اجرای قانون در کل دولت های بعد از انقلاب داشته است
نصرالله پژمانفر به قانون گریزی های دولت اشاره کرد و گفت: در جلسات سران سه قوه این موضوع به صورت جدی مطرح شود و قوه مقننه و قوه قضائیه از رئیس جمهور مطالبه کنند که چرا اجرای قوانین را به شدت و با یک شیب شدیدی ترک می کند.
[

«نصراالله پژمانفر» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به عدم توجه دولت به مصوبات مجلس اظهار داشت: میدانیم که دولت خیلی از مصوبات مجلس را اجرایی نکرده است و آن چه که مسلم است، این دولت بیش ترین تخلفات و مشکلات را در عدم اجرای قانون در کل دولت های بعد از جمهوری اسلامی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی عنوان کرد: این دولت بیش ترین تخلفاتی که ممکن بوده در بخش های مختلف را انجام داده است و دائماً هم در این مسئله بهانه تراشی های مختلف داشته است، یک روز به بهانه نداشتن قدرت یک روز به بهانه این که دیگران مانع هستند و ... این مسائل را مطرح می کند.

,

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: دولت در یک بن بست قرار گرفته و یک باتلاقی برای خودش درست کرده است، یعنی دولت از منافع مردم فاصله گرفته و تنها در مسیر مصالح کشور حرکت می کند و همه توان خود را در موضوع برجام هزینه کرده است که هیچ نوع گشایشی هم برای مردم بوجود نیاورده است و امروز فرافکنی می کند.

,

پژمانفر با بیان این که دولت بخشی از این مسائل را به بهانه های واهی در عدم اجرای قانون مطرح کرده است گفت: باید در جلسات سران سه قوه این موضوع به صورت جدی مطرح شود و قوه مقننه و قوه قضائیه از رئیس جمهور مطالبه کنند که چرا اجرای قوانین را به شدت و با یک شیب شدیدی ترک می کند.

,

وی در پایان گفت: به نظر من این موضوع اصلاً قابل اغماض نیست و باید حتما به نحو مقتضی با دولت برخورد شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه