اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

همایش بزرگ عاشورائیان در لرستان برگزار می‌شود

همایش بزرگ عاشورائیان در لرستان برگزار می‌شود
فرمانده انتظامی لرستان از برگزاری همایش بزرگ عاشورائیان در لرستان خبر داد و گفت: یادواره شهدای نیروی انتظامی هفته ناجا در لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار محمد مهدیان نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان اظهار داشت: پلیس هوشمند و امین مردم، شعار امسال هفته نیروی انتظامی است؛ دهم مهر ماه یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان در سالن بصیرت فرماندهی لرستان بر گزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برنامه‌ کوهپیمایی و کوهنوردی نیروهای مسلح، حضور در تپه شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ عاشورائیان و همچنین پیاده روی خانوادگی برگزار می‌شود که به صورت زنده از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما و شبکه استانی افلاک پخش خواهد شد.

,


فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، توزیع لوح فشرده و بسته‌های آموزشی در بین مردم و بر پایی چادر مشاوره اجتماعی و مددکاری توسط معاونت اجتماعی ناجای استان از جمله برنامه‌هایی است که در دومین روز از هفته ناجا بر گزار می شود.

,
,

وی بیان کرد: رژه صبحگاه نیروهای مسلح در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی استان و با حضور مسئولان برگزار و از شبکه افلاک پخش می شود و در این مراسم از تعدادی از خانوادهای شهدا و جانباز ایثارگر و مسولین ایثارگر و چهره‌های ماندگار و شاخص ناجا تجلیل می شود.

,


مهدیان نسب تصریح کرد: برگزاری مانور شهری موتور سواری قانونمند، گردهمایی مدیران شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی حراست شهرستان‌ها، ویدئو کنفرانس افتتاحیه پروژه ها و همچنین افتتاح پروژه‌هایی مانند کلانتری پارسیلون، پاسگاه انتظامی شیروان بروجرد، ساختمان نیروی انسانی، یادمان شهدای گمنام، تندیس میدان پلیس نیز از دیگر برنامه های هفته ناجا است.

,
,

وی با بیان اینکه ناجای لرستان ۵۰۰ شهید، ۱۲۰۰ جانباز، ۳۹ آزاده را تقدیم کرده است گفت: دیدار و سر کشی از خانوادهای شهدا و بر پایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب فضای مجازی نیز از دیگر برنامه های هفته ناجا است.

,


فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ، همیاران و راهروان پلیس، پلیس یاوران جوان، سرکشی از همکارانی که در اجرای ماموریت دچار سانحه شدند و دیدار با پیشکسوتان ناجا و دیدار با دانشجویان از جمله برنامه‌های ششمین روز از هفته ناجا است و همچنین در آخرین روز از هفته ناجا مقدار زیادی مواد مخدر در منطقه فلک الدین با حضور اصحاب رسانه منهدم می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه