اخبار داغ

اعزام حدود 180 دانش‌آموز حاجی آبادی به اردوی راهیان نور

اعزام حدود 180 دانش‌آموز حاجی آبادی به اردوی راهیان نور
فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد از اعزام قریب به یک هزار دانش‌آموز پایه دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از پیارم سرگرد امیری کیا در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی حاجی آباد که با حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش حاجی آباد و اعضای ستاد در دفتر فرماندهی سپاه حاجی آبادی برگزار شد، گفت: ما از حضور پسران دانش‌آموز پایه دوم متوسطه و مسئولان آنها در اردوی راهیان نور تقدیر می‌کنیم و انتظار داریم از مدارس فعال در این اردو قدردانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پیارم ,

وی افزود: جنگ دشمنان امروز، جنگ نرم و هدف گرفتن اعتقادات و فرهنگ جوانان این مرز و بوم است و ما باید تلاش کنیم تا با انجام برنامه‌های فرهنگی اثربخش این توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

,

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آبادی اظهار داشت: فلسفه برگزاری اردوهای راهیان نور درس آمادگی دفاعی، آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع و جهاد است و این بسیار اهمیت دارد که نوجوان و جوان ما از نزدیک این موضوع را لمس کند.

,

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آبادی خاطرنشان کرد: دشمنان از فرهنگ شهادت ما که سرچشمه از قیام حسینی دارد، وحشت دارند و تلاش می‌کنند این را کم‏رنگ و محو کنند و ما باید نگذاریم و این تلاش‌ها برای همین است.

,

سرگرد امیری کیا گفت: با توجه به سهمیه ابلاغی از استان، ما باید قریب به 180 دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم و با توجه به علاقه‌ای که در بین دانش‌آموزان وجود دارد این امر محقق می‌شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد با تاکید بر همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در این امر گفت: باید مجموعه بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش، توان خود را در ثبت نام و اعزام دانش‌آموزان قرار دهند و ما نیز هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

,

علیرضا تابش فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حاجی آباد در ادامه بیان داشت: با توجه به اعتبارات لازم و آمادگی سپاه پاسداران ناحیه حاجی آباد و اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی جدید قصد داریم حدود 180 دانش‌آموز پسر را به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام کنیم.

,

تابش گفت: در مرحله نخست دانش‌آموزان پسر با 4 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می‌شوند که این اردو از 28 مهر و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه