اخبار داغ

ایستگاه هشتم: سپاهان – پارس جنوبی

ایستگاه هشتم: سپاهان – پارس جنوبی
طلایی پوشان که در هفته هشتم در خانه مقابل سایپا نتوانستند سه امتیاز دشت کنند و نوار پیروزی های آن ها پاره شد؛ حال باید مهمان پارس جنوبی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ لیگ برتر به ایستگاه نهم خود می رسد و رقابت ها حساس تر و اندوخته امتیازی مهمتر می شود و رفته رفته تیم های مدعی مشخص می شوند؛ سپاهان اصفهان با عملکرد خوبی که داشت جدی ترین مدعی قهرمانی به شمار می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
طلایی پوشان که درهفته هشتم در خانه مقابل سایپا نتوانستند سه امتیاز دشت کنند و نوار پیروزی های آن ها پاره شد حال باید مهمان پارس جنوبی باشند.
,
 
,
شاگردان کمالوند در بازی های خانگی تا کنون نباخته اند و از طرفی سپاهان هم در این فصل باختی را نداشته و از این حیث این تقایل زیبایی های خاص خود را خواهد داشت.
,
 
,
در چند روز گذشته حرف و حدیث هایی از کناره گیری پارس جنوبی از لیگ شنیده می شد که نشان از مشکلات بسیار زیاد این تیم دارد؛ به گفته مسئولان سپاهان این تیم مانند تمام بازی ها بدون تغییر و توجه به این صحبت ها برای این بازی سفر خواهد کرد.
,
 
,
شاگردان ژنرال به سه امتیاز این بازی نیاز دارند چرا که تراکتور، شهر خودرو  پرسپولیس در صورت لغزش سپاهان بالاتر از این تیم می توانند قرار گیرند.
,
 
,
محرومان و مصدومان
, محرومان و مصدومان,
 
,
هر دو تیم بازیکن محرومی برای این دیدار ندارند، اما سپاهان ممکن است ایران‌پوریان، مسلمان، بحیرایی، کومان و نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
,
 
,
ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم
, ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم,
 
,
فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی، بابک حاتمی، پوریا آریاکیا، رضا خالقی‌فر و محمد ابراهیمی.
,
 
,
سرمربی: فراز کمالوند
,
 
,
ترکیب احتمالی سپاهان:
,
 
,
پیام نیازمند، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، سیدمحمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.
,
 
,
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه