اخبار داغ

پول بیمه خودرو به کجا می‌رود

پول بیمه خودرو به کجا می‌رود
مدیر شرکت بیمه کوثر آذربایجان‌شرقی گفت: 48 درصد در قبال فروش هر بیمه نامه خودرو سهم ارگان‌های دیگر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، منصور صالحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در فروش هر بیمه خودرو 10 درصد مبلغ سهم وزارت بهداشت و درمان، پنج درصد سهم نیروی انتظامی، 5 درصد سهم صندوق تامین خسارات بیمه بدنه، 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده و مالیات و 20 درصد سهم اتکایی در پوشش بیمه مرکزی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 28 شرکت بیمه‌ای در کشور فعالیت می‌کنند، افزود: بیمه کوثر توانسته جزو 10 بیمه برتر کشور و در رده هشتم قرار گیرد.

,

صالحی توسعه و توجه به بیمه‌های زندگی را جزو اولویت‌های بیمه کوثر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 27 درصد سهم بیمه‌های زندگی در کشور توسط بیمه کوثر بوده است.

,

وی با بیان اینکه باید نقش و جایگاه بیمه در زندگی مردم تبیین و تقویت شود، گفت: در این چارچوب توسعه خدمات بیمه عمر و سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌ها و محورهای خدمات‌رسانی این شرکت قرار گرفته است.

,

صالحی تعداد نمایندگی‌های بیمه کوثر در استان آذربایجان‌شرقی را 45 شعبه اعلام و اظهار امیدواری کرد، تا پایان امسال 10 شعبه جدید نیز به این شعبات اضافه شده و دیگر شهرستانی در استان بدون شعبه بیمه کوثر نمی‌ماند.

,

وی گفت: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری یکی از انواع بیمه‌های عمر بوده که همزمان با برقراری پوشش بیمه عمر، امکان سرمایه‌گذاری منابع حق بیمه پرداختی را فراهم می‌کند که با سرمایه‌گذاری حق بیمه‌های دریافتی از بیمه‌گذاران، علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر ناشی از بیمه عمر و برقراری پوشش‌هایی نظیر فوت و از کار افتادگی برای بیمه شده، وی را در سود حاصله از سرمایه‌گذاری حق بیمه‌های پرداختی نیز سهیم می‌کند.

,

صالحی تصریح کرد: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری حرکتی است مناسب برای کسب آرامش خیال امروز و رفاه زمان بازنشستگی و همچنین تأمین پشتوانه مالی بازماندگان در زمان غیبت سرپرست خانواده و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تأمین مناسبی برای جبران بازنشستگی و کهولت سن، تشکیل سرمایه برای فرزندان، تأمین هزینه‌های جهیزیه و ازدواج و تحصیل فرزندان، ساخت و خرید مسکن است.

,

به اعتقاد وی بیمه زندگی، یک بیمه تخصصی است و باید با استفاده از ابزار کارشناسی نسبت به عرضه آن به بازار اقدام شود، گفت: متاسفانه در کشور ما بیمه تنها در بیمه خودرو خلاصه می‌شود و باید نسبت به این امر فرهنگ‌‌سازی شود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه