اخبار داغ

حسینی:

کارنامه رسانه ملی مطلوب ارزیابی می شود/تلاش بیشتر در حوزه دین و فرهنگ

کارنامه رسانه ملی مطلوب ارزیابی می شود/تلاش بیشتر در حوزه دین و فرهنگ
نماینده مردم سیستان گفت: یکی از مهمترین نقاط مهم برنامه های 10 ساله مدیریتی آقای ضرغامی در رسانه ملی توسعه و گسترش شبکه های رادیویی و راه اندازی سیمای مراکز استان ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از اوشیدا، سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان تسلیت عروج عالم وارسته آیت الله آقای حاج شیخ محمّدرضا مهدوی‌کنی به مردم سیستان و با اشاره به اینکه عملکرد مدیریت صدا و سیما رضایت بخش است، اظهار داشت: عملکرد مدیریت آقای ضرغامی دوران شکوفایی صدا و سیما و به نوعی می توان گفت رضایت بخش بود.

نماینده مردم سیستان عنوان کرد: یکی از مهمترین نقاط مهم برنامه های 10 ساله مدیریتی وی توسعه و گسترش شبکه های رادیویی و راه اندازی سیمای مراکز استان ها بود.

وی تصریح نمود: بسیاری از آداب ها و فرهنگی های اقوام مختلف ایران با راه اندازی همین شبکه های استانی ترویج و گسترش داده شد و باعث ایجاد فرصتهای شغلی و به تصویر کشاندن مشکلات مناطق گردید.

حسینی با بیان اینکه بررسی کارنامه رسانه ملی در 10 سال مدیریت آقای ضرغامی نیاز به زمان بیشتری دارد، افزود: در مجموع کارنامه رسانه ملی مطلوب ارزیابی می شود و این بدین معنا نیست که هیچ خدشه ای به صدا و سیما وارد نیست به هر حال باید گفت این مجموعه نیز در کنار نقاط مثبت و سازنده نقاط منفی نیز داشته است.

وی یکی از رویکردهای مثبت مدیریت صدا وسیما در دوره مدیریت 10 سال اخیر را رشد کمی و کیفی شبکه های رادیویی و تلویزیونی دانست و گفت: در این دوران شاهد تخصصی شدن شبکه های تلویزیونی در سطح کشور بودیم.

حسینی گسترش شبکه های فارسی زبان به زبان های مختلف را یک اتفاق مثبت ارزیابی نمود و ادامه داد: این شیوه باعث جذب مخاطبان بیشتر از سراسر دنیا به رسانه ایران می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و دین باید تلاشهای بیشتری صورت بگیرد، افزود: در فضای کنونی دنیا رسانه ملی با پوشش و ساخت برنامه های مذهبی ، دینی در جهت معرفی چهره واقعی اسلام تلاش بیشتری نماید.

وی بیان کرد: سریالهای مذهبی چند سال اخیر بسیار سازنده و ارزشمند بود و تاثیرگذاری چنین تولیدات مذهبی نه تنها بر مردم ایران بلکه بر افکار جهان اسلام و فراتر از آن بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه