اخبار داغ

پایان ۱۰ ساعت مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در وین/ بعیدی‌نژاد: بحث‌های انجام‌شده صریح، جدی و مفید بود

پایان ۱۰ ساعت مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در وین/ بعیدی‌نژاد: بحث‌های انجام‌شده صریح، جدی و مفید بود
رئیس هیأت کارشناسی ایران با ۱+۵ پس از ۱۰ ساعت مذاکرات دیروز و امروز در وین گفت: بحث کارشناسی درباره برخی موارد اختلافی خیلی صریح و جدی بود و به اذعان همه اعضا، بحث‌های انجام‌شده برای اخذ تصمیمات سیاسی مفید بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ مذاکرات کارشناسی ایران با اعضای ١+٥ که از صبح دیروز (چهارشنبه) به ریاست حمید بعید‌ی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و استفان کلمنت دستیار ارشد کاترین اشتون در شهر وین آغاز شده بود، ظهر امروز -پنجشنبه- پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این مذاکرات 2 روزه مجموعا ١٠ ساعت به طول انجامید.

,

حمید بعیدی‌نژاد پس از پایان این مذاکرات گفت که بحث کارشناسی درباره برخی موارد اختلافی خیلی صریح و جدی بود و به اذعان همه اعضا، بحث‌های انجام شده برای اخذ تصمیمات سیاسی مفید بود.

,

وی عنوان کرد که گزارش جلسه به مسولان عالی ارسال می‌شود.

, وی عنوان کرد که گزارش جلسه به مسولان عالی ارسال می‌شود.,

در نشست سه جانبه ظریف، کری و اشتون که چهارشنبه هفته گذشته 23 مهر ماه به مدت حدود شش ساعت و نیم در شهر وین برگزار شد، طرفین توافق کردند که نشست کارشناسی ایران و 1+5 ظرف یک تا دو هفته آینده برای بررسی راه‌های حل اختلافات برگزار شود. وزرای خارجه ایران، آمریکا و اشتون همچنین توافق کردند که ظرف سه تا چهار هفته بعد از این دیدار، بار دیگر بر سر یک میز به گفت‌وگو بنشینند.

,

هشتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای نیز پنجشنبه هفته گذشته 24 مهر ماه به ریاست ظریف و اشتون و با حضور هیأت‌های مذاکره کننده ایران و گروه 1+5 در شهر وین برگزار شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه