اخبار داغ

سردار نقدی:

وصله‌ حوادث اخیر اصفهان به نیروهای ارزشی نمی‌چسبد / دشمن با تنش‌آفرینی قصد تکرار فتنه 88 را دارد

وصله‌ حوادث اخیر اصفهان به نیروهای ارزشی نمی‌چسبد / دشمن با تنش‌آفرینی قصد تکرار فتنه 88 را دارد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌خواهد حوادث اخیر اصفهان را همانند آنچه که در سال 88 اتفاق افتاد به برخی از نیروهای ارزشی و مومن نسبت دهد و در این زمینه از طریق رسانه‌های خود سعی در تنش‌آفرینی و القای ناامنی در کشور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سردار سرتیپ محمدرضا نقدی امشب در مراسم اختتامیه اجلاسیه ملی شهدا که در شهر نجف‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط سخت امروز که با وجود تمامی فشارهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی دشمن علیه ملت ایران، برخی زمزمه سازش و کنار آمدن با مستکبران را جهت کاستن از چنین حملات و توطئه‌هایی مطرح می‌کنند، باید برای پیدا کردن راه درست دست به دامان شهدا شویم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: امروز خون شهیدان ما فراتر از مرزهای جغرافیای ایران با سرعت زمینه‌ساز پیروزی ملت‌های مختلف شده و کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن بخشی از این صحنه‌های درخشان ظفر یافتن تفکر انقلاب اسلامی است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن به دلیل شکست سنگینی که از تفکر انقلاب اسلامی خورده است در شرایط کنونی به جنگ و توطئه شدید فرهنگی و اعتقادی روی آورده و در این مسیر از رسانه‌های گروهی به صورت گسترده استفاده می‌کند.

,

وی در ادامه با اشاره به طرح موضوعاتی مانند قرار گرفتن کشور در شرایط شعب ابی‌طالب یا القای فضای ناامنی به دلیل چند مورد اسیدپاشی عوامل خودفروخته در سطح کشور، گفت: برخی مدعی‌اند برای کاهش فشار دشمن در عرصه‌های مختلف چاره‌ای جز تعامل با آنها و کوتاه آمدن در برابرشان نداریم، اما واقعیت این است که این ملت سخت‌تر از این شرایط را در طول سه دهه اخیر تحمل کرده و هیچگاه حاضر به تسلیم در برابر آنها نشده و در آینده نیز این امر اتفاق نخواهد افتاد.

,

نقدی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در اصفهان بیان کرد:‌ حوادث امروز اصفهان مشابه آن چیزی است که در فتنه سال 88 اتفاق افتاد و در آن عوامل دشمن با انجام برخی اعمال، آنها را به نیروهای ارزشی و مومن نسبت داده و رسانه‌های آنان نیز با دامن زدن به آن سعی در تنش‌آفرینی و القای ناامنی در کشور داشته‌اند.

,

وی اضافه کرد:‌ دفع شیطنت‌های دشمن در عرصه‌های مختلف از جمله عواملی که سبب ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه می‌شود و دشمن در چنین مواقعی از آن سوء‌استفاده می‌کند، از ضروریات است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر نزدیک بودن پایان حیات رژیم صهیونیستی و به شماره افتادن آخرین نفس‌های صهیونیست‌ها در کنار دعا برای عملی شدن قول ایستادگی در مسیر آزادی قدس در برابر شهدا گفت: ‌آرزو می‌کنم، روزی برسد که اقامه نماز در قدس به امامت رهبر معظم انقلاب انجام شود.

,

وی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری این اجلاسیه در شهر نجف‌آباد، افزود: نجف‌آباد همواره در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس الگوی دیگر نقاط کشور بوده و امید می‌رود در صحنه جدید جنگ فرهنگی نیز مردم این دیار باز هم خط‌شکن بوده و با برگزاری برنامه‌هایی مانند این اجلاسیه بتوانند گام‌های موثرتری در این مسیر بردارند.

,

وی همچنین به رشادت‌های شهید سردار حاج احمد کاظمی اشاره کرد و گفت: امثال شهید حاج احمد کاظمی با دست‌های خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و همچنین شهدایی همچون شهید محمد منتظری‌ها بودند که در شرایط سخت دوران مبارزه با رژیم پهلوی قدرتمندانه تحمل کرده و توانستند امنیت را به این ملت تقدیم کنند.

,

منبع: فارس 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه