اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)مانه وسملقان:

ایجاد 80 فرصت شغلی توسط کمیته امداد مانه و سملقان

ایجاد 80 فرصت شغلی توسط کمیته امداد مانه و سملقان
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مانه وسملقان از ایجاد 80 فرصت شغلی برای افراد مستعد وتحت حمایت این نهاد در طول امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از پایگاه خبری آشخانه،«مهدی برزکار» مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مانه وسملقان گفت: از مجموع اشتغال ایجادشده 50 مورد با ارائه تسهیلات اشتغالزایی به افراد دارای مدرک فنی وحرفه ای و واجد شرایط راه اندازی شده و همچنین 30 مورد دیگر نیز به صورت مستقیم با بکارگیری نیروی جوان وفعال در کارخانجات و شرکت ها ایجاد شده است.
 

وی خاطر نشان کرد: طی امسال 50 مورد طرح اشتغالزایی در زمینه حمل و نقل، دامپروری، صنفی و صنعتی و خدماتی اجرا شده است که به این منظور بیش از چهار میلیارد و225 میلیون ریال از محل منابع قرض الحسنه بانک ها وکمیته امداد هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)مانه وسملقان هدف از پرداخت وام های اشتغال زائی به مددجویان را، توانمند سازی اقتصادی ودر نهایت خروج آنها از چرخه مستمر بگیری عنوان کردو افزود: اشتغال و رفع بیکاری یکی از اساسی ترین معضلاتی است که مددجویان با آن دست به گریبان هستند و رفع این مشکل نیز نیازمند همکاری بیشتر بانک ها وکمک های خیرین است.
برزکار یکی از مشکلات مددجویان برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی را تامین و معرفی ضامن به بانک ها عنوان کرد و از خیرین خواست تا با کمک به این افراد در راستای توسعه اشتغال مناطق محروم کمک شایانی را ارایه دهند.

 انتهای پیام/ش

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه