اخبار داغ

معاونت رئیس‌جمهور:

اشتغال پایدار و کارآفرینی مهم‌ترین راه موفقیت زنان است

اشتغال پایدار و کارآفرینی مهم‌ترین راه موفقیت زنان است
هدف ما این است با آموزش و ایجاد بازار کار و اشتغال، بانوان سرپرست را به جایی برسانیم تا دیگر خودشان به یک خودکفایی لازم برسند که اکنون نمایشگاه شهر ری یکی از اهدافی بود که دنبال کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شهین دخت مولاوردی معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی آفتاب ری بیان کرد: با افتتاح «نمایشگاه کسب‌وکار» طرح جامع زنان سرپرست خانوار به اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, سرویس اقتصادی آفتاب ری,

وی افزود: با مشارکت با تمام دستگاه‌هایی که  در قبال زنان خانوار وظیفه‌دارند و برای پرهیز از موازی کاری  و دوباره‌کاری با بانک جامع اطلاعات و توانمندسازی، تعاملاتی صورت گرفته است که ابتدا با آموزش هایی که داریم زنان سرپرست را برای بازار کار آماده کنیم و درنهایت این بانوان را از چرخه حمایت خارج کنیم.

,

مولاوردی عنوان کرد: هدف ما این است با آموزش و ایجاد بازار کار و اشتغال، بانوان سرپرست را به جایی برسانیم تا دیگر خودشان به یک خودکفایی لازم برسند که اکنون نمایشگاه شهر ری یکی از اهدافی بود که دنبال کردیم.

,

معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان بیان کرد: این حرکت را به‌صورت پایلوت از شهرری شروع کردیم و با حمایت از زنان سرپرست شهر ری بنا را بر این داریم این حمایت را در کل کشور انجام دهیم.

,

وی بابیان اینکه بانوانی که در نمایشگاه شهرری مشغول می‌باشند در آینده از امکانات بیشتری بهره‌مند خواهند شد گفت: مرحله‌به‌مرحله در حال پیشروی هستیم تا بتوانیم امکاناتی از قبیل وام را در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

,

مولاوردی افزود: یکی از ویژگی‌های طرح جامع زنان سرپرست این است که تمام امکانات و تسهیلات را در کنار هم پیاده‌سازی می کنیم فعلاً در پایان فاز بانک جامع اطلاعات هستیم که سازمان‌هایی که بانک داشتند و اطلاعات این بانوان را در اختیاردارند به‌علاوه بانک خیرین مردم‌نهاد را در اختیار بگیریم مراحل بعدی به‌زودی آغاز خواهد شد.

,

وی توانمندسازی، اشتغال پایدار و کارآفرینی را مهم‌ترین راه موفقیت این زنان دانست و گفت: با توجه به آسیب‌پذیری بیشتر این قشر از زنان و عملکردی که در این سال‌ها در این حوزه وجود داشته به این نتیجه رسیدیم که این برنامه مدون و کامل را اجرا کنیم.

,

مولاوردی معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پایان گفت: با توجه به ویژگی‌هایی که مدنظر بود و شهرری دارای این ویژگی‌ها بود موردتوجه مسئولین برای اجرای این طرح قرار گرفت که امیدواریم در این منطقه این طرح با موفقیت انجام پذیرد تا در آینده در سطح ایران این امر را اجرا کنیم و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای زنان سرپرست بکنیم.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه