اخبار داغ

دانشجوی دانشگاه ماساچوست:

جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به "کاچ پوتیتو" های نادان شده اند/ نامه رهبر شما هم متاسفانه در این کشور سانسور خواهد شد

جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به "کاچ پوتیتو" های نادان شده اند/ نامه رهبر شما هم متاسفانه در این کشور سانسور خواهد شد
پیول یوری دانشجوی دانشگاه ماساچوست آمریکا از نقش سرکوب گرانه رسانه های آمریکا در جهت تخریب چهره اسلام و مسلمانان و منافع پشت پرده آن میگوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از تیتریک؛ در پی نامه اخیر رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، خبرنگار بین المللی تیتریک با "پیول یوری وی" اهل ایالت ماساچوست آمریکا و دانشجوی دانشگاه ماساچوست مصاحبه کرده است که در ابتدا موفق به مطالعه این نامه نشده بود. پس از در اختیار گذاشتن نامه به وی توسط خبرنگار تیتر1 و مطالعه نامه، "پیول" از دلایل عدم اطلاع و مطالعه این نامه صحبت کرد. نظر شما را به مصاحبه با "پیول" جلب می کنیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک؛, تیتریک,

 

,
پیول یوری:جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
, پیول یوری:جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,
,

تیتر1 - خب پیول، نامه را خواندی. نظرت در مورد نامه چیست؟

پیول - راستش نویسنده نامه را نمی شناسم و تنها در همین حد می دانم که نویسنده نامه رهبر کشور ایران است. بیش از این در مورد شخص ایشان اطلاعی ندارم. این ندانستن را گردن خودم هم نمی اندازم چون برایش دلیل دارم. اما در مورد خود نامه بایستی بگویم که واقعا تاثیر گذار بود. این نامه را برای اولین بار از طریق شما خواندم. همین الان که دارم به شما جواب میدهم تحت تاثیر برخی از آن جملات هستم.
میدانید در این لحظه به چه چیز فکر میکنم؟ خیلی جالب است. توی این نامه، رهبر شما در مورد تبلیغات منفی اسلام صحبت کردند، در مورد اینکه عده ای دارند اسلام را خراب میکنند، در مورد اینکه اسلام واقعی رو بایستی از منبع اصلی آن مطالعه کرد نه رسانه ها. راستش من در مورد دین اسلام اطلاعاتم بد نیست. اما نکته ای که گفتم برایم جالب است اینجاست که جوانهای آمریکایی تا حد خیلی خیلی زیادی در حال مغز شویی هستند.
در اینجا جوانهای مارا مغزشویی میکنند، آن دسته از جوانهایی هم که اجازه نمیدهند تا مغزشان به اصطلاح شسته شود، سرکوب میشوند. حتما نه سرکوب فیزیکی، سرکوب تفکری و فلسفی.

,
,
,
,
,
جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
, جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,
,

تیتر1 - در مورد این قضیه حتما بحث خواهیم کرد اما شاید همین اول پرسیدن این سوال یک مقداری برایت چالش برانگیز باشد. پیول جواب خودت به شخصه به این نامه چیست؟

پیول - خب گفتم نامه خیلی خوبی بود. در ایتدا باید بگویم که من شخصاً قبل از خواندن این نامه همیشه سعی میکردم به مردمم هشدار بدهم که دولت از اسلام دارد یک "بوگی من" (غولی تخیلی که برای ترساندن بچه ها از آن نام میبرند) - درسته میکند.  این را من خیلی وقت پیش متوجه شده بودم. متوجه شدن این مطلب اصلا کار سختی نیست.کافیست هرکس فقط یک مقدار اهل مطالعه و تحقیق باشد. دولت آمریکا دارد اسلام را نفرت انگیز جلوه میدهد. روش هایی را بکار گرفته است تا کاری کند که همه از اسلام متنفر شوند. این نامه، نامه خوبیست اما در مقابل هجمه گسترده این روش ها بنظر من نمیتواند تاثیری را که باید بگذارد.
میدانید چرا؟ خیلی ساده است. روشهای تبلیغ و البته تخریب در دست دولت است. حتی نامه رهبر کشور شما را هم میتواند برعکس جلوه دهد.
 

,
,
,
,
,
جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
, جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,
,

تیتر1 - درسته. این موضوع، بخوبی در اخبار و عکس العمل رسانه ها قابل درک است. اما منظورت از این روش ها چیست؟

پیول - کاملا واضح است. رسانه ها، تلوزیون، اخبار و برنامه های متنوع تلوزیونی. با اطمینان میگویم که اکثر آمریکایی ها "کاچ پوتیتو"  (افرادی که علاقه شدیدی به نگاه کردن تلوزیون دارند و ساعت های زیادی در طول شبانه روز را صرف این مطلب می کنند) هستند. و از این که بشینند روبروی تلوزیون و همزمان هله هوله ای هم بخورند لذت می برند.

برنامه های تلوزیونی مثل اخبار و مخصوصا برنامه های طنز، در این زمینه خیلی فعال هستند. فکر نکنم هیچ برنامه طنزی در آمریکا وجود داشته باشد که دست به نشان دادن واقعیت بزند.
 یکی از مواردی که به چالش میکشند و آن را در ذهن افرادی که برایتان توصیف کردم، خراب میکنند، اسلام و مسلمونها هستند. آنها سعی دارند مخاطبین خودشان را که زمینه بسیار خوبی هم برای این کار دارند، از اسلام متنفر کنند. می گویم زمینه خوبی دارند، چون اکثر آمریکاییها خواه ناخواه نژادپرست هستند. نژادپرستی از نوع: رنگ پوست، دین، عقیده و موارد دیگر.

تیتر1 - پیول، به گفته شما دولت برای انجام چنین کارهایی مبالغ هنگفتی را بایستی سرمایه گذاری کند تا به این اهدافش برسد،
هدف از صرف این همه هزینه برای خراب کردن چهره اسلام و مسلمان ها چیست؟

پیول - اولا که اصلا نگران هزینه هاش نباشین. شرکت های خصوصی بسیار قدرتمندی در آمریکا وجود دارند که این هزینه ها را تامین میکنند ، حتی بیشتر از آن چیزی که نیاز است. شرکت هایی که حتی رسانه ها هم تحت اختیار این ابرقدرت ها هستند.
 شرکت هایی از جمله: والمارت، شرکت برادران کاچ و ... .
اینها منابع تامین و نحوه تامین هزینه ها هستند. اما هدف از این کار چیست؟ خب این هم با کمی تفکر کاملا مشخص خواهد شد.
دلار! دلاری که پشتوانه اون نفت است. بله نفت. نفتی که شماها یعنی ایران و کشورهای عربی دارند.
 در ابتدا شاید از خودتان بپرسید، نفت چه ربطی به اسلام هراسی و خراب کردن اسلام دارد؟! اما من این ارتباط را توضیح خواه داد.
 آمریکا نیاز به نگه داشتن پول خود، به عنوان ارزی معتبر در دنیا دارد و برای این کار نیاز به پشتوانه ای به نام نفت دارد، پس منابع نفتی در اختیار چه کسانی است؟ البته در اختیار شما و کشورهای دیگر در خاورمیانه.
و آمریکا چگونه میخواهد این نفت رو مفت از این کشورها بگیرد؟! البته با حمله جنگی و چپاول سرمایه های شما!
و چگونه حمله کند؟ مسلماً بی بهانه که نمیشود؛ بدون دلیل!.
او نیاز به حمایت سازمان های حقوق بشری و سازمان ملل و از همه مهمتر مردم خودش که هزینه این جنگ ها را از مالیات پرداخت میکنند دارد. خب دولت آمریکا این حمایت را چگونه جلب میکند؟!

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
, جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,
  • با تروریست نشون دادن مسلمان ها.
,
  • با تروریست نشون دادن مسلمان ها.
  • ,
    • با وحشی نشان دادن دینی به نام اسلام.
    ,
  • با وحشی نشان دادن دینی به نام اسلام.
  • ,
    • با علم کردن گروه تروریستی داعش که پرچم اسلام رو به دست داره.
    ,
  • با علم کردن گروه تروریستی داعش که پرچم اسلام رو به دست داره.
  • ,
    • با خطرناک نشون دادن اسلام.
    ,
  • با خطرناک نشون دادن اسلام.
  • ,

    وقتی این کار را کرد ، منتظر نتیجه میشیند. خب اسلام را مقابل مسیحیت و یهود گذاشته و مسلمانها را مقابل مسیحیان و یهودیان. منتظر تظاهرات و راهپیمایی های گسترده بر علیه اسلام در خیابانها مینشیند. و اکنون به نتیجه ای که میخواسته است رسیده و حمایت همه را دارد.

     پس الان وقت چیست؟ حمله به کشورهای اسلامی و به اصطلاح تروریست هایی که مخل آرامش جهانی هستند اما در اصل قضیه، چون نفت و ثروت های دیگه ای دارند، مورد حمله و هجمه قرار میگیرند.
    دولت از مردم یک سری احمق درست میکند. احمق هایی که نیاز به حمایتشان دارد و بهترین روش برای این احمق سازی رسانه ها هستند.
    گاهی اوقات هم خیلی راحت مردم کشورهای خاورمیانه تحریک به شورش بر علیه رهبرانشان می کنند. این حالت برایشان راحت تر و بی هزینه تر خواهد بود. جنگ نظامی هم نخواهد داشت. در چند سال اخیر رهبران متعددی در کشورهای خاورمیانه کشته و یا عوض شدند. من آنها را کاملا نمیشناسم اما به یقین میگویم هرچه که بودند و هستند از رهبران آمریکا بهتر هستند!
     

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
    , جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,
     
    ,
    ,

    تیتر1 - تا جایی که من میدانم رشته دانشگاهی شما کشاورزی است. اما خیلی دقیق و هوشمندانه مسائل را تحلیل میکنید، علت چیست؟

    پیول - ممنونم. قبلا هم گفتم جوانهای اینجا یا بایستی شستشوی مغزی داده شوند و یا بایستی سرکوب شوند که من خوشبختانه در دام مطالب کذب رسانه ها نیوفتاده ام و همیشه سعی دارم که دیگر دوستانم را هم بیدار کنم. از بحث دور نشیم، در مورد دین شما اسلام و اسلام هراسی رایج در آمریکا و غرب بایستی به یک نکته دیگر هم اشاره کنم و آن ماهیت اسلام است. ماهیت اسلام تا جایی که من فهمیدم و مطالعه کردم، عشق و محبت است!

    ,
    ,
    ,
    جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
    , جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,
    ,

    خوب حالا فرض کنید که مردم عام متوجه شوند که اسلام دین عشقاست، چه خواهد شد؟ مسلما واضح است که اگر مردم به ماهیت اصلی این دین پی ببرند تمام مراحلی که در بالا توضیح دادم را، دولت از دست خواهد داد. تمام منافعش را می بازد. پس ماهیت اصلی اسلام هیچ وقت نبایستی نشان داده شود و حتی بایستی آن را به وسیله جنایات و اعمال غیر انسانی افراطیونی که در دنیا وجود دارند، وحشیانه و ترسناک هم جلوه داد. مردم آمریکا اگر غیر فعال شوند و از آنها تفکر، گرفته شود؛ دولت سود خواهد برد.

    تیتر1 - پیول تمام مطالبی را که گفتید، کاملا منطقی و عقلانی است و من هم قبول دارم. جزء یه نکته و آن هم این مطلب که در عصر تکنولوژی و اینترنت، مگر میشود مردم بدون تحقیق چیزی را قبول کنند؟ مگر میشود مردم آمریکا و یا هر کشور دیگری بدون تحقیق و مطالعه، تنها با تبلیغات به این نتیجه برسند که اسلام دین وحشی گریست و بایستی مسلمانان را رو تروریست دانست؟!

    پیول - برای شما درک این مطلب سخت است چون در این فرهنگ زندگی نمیکنید. برخی مسائل کاملا فرهنگی است و از آنجا که شما هم اطلاع دارید مسائل فرهنگی کشورها متفاوت است. وقتی در بالا گفتم مردم آمریکا "کاچ پوتیتو" هستن بایستی حرف من را بپذیرید. علاقه مندی اکثرشان این است که بنشینند جلوی تلوزیون، هله هوله بخورند، مک دونالدشان را گاز بزنند، کینگ برگر بخورند،سیب زمینی سرخ کرده و پاپ کورن بخورند. این مساله در فرهنگ ما هست. تمام غذاهایی رو که نام بردم از لحاظ علمی و فیزیکی باعث تنبلی و خستگی هم میشوند، خودخواه میشوند. نادان میشوند و کاملا ماده گرا.
    به خاطر همین هم هست که دولت اینقدر برای رسانه ها هزینه میکند. چون از لحاظ روانی مردمش رو میشناسد و میداند که این روش حتما جواب خواهد داد. و مردمش رو شرطی کرده است.

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به
    , جوان های آمریکایی مغزشویی می شوند/ مردم آمریکا تبدیل به ,


    تیتر1 - پیول در مورد نامه رهبر ایران، پوشش خبری چگونه بوده است؟ خب با این تفاسیر مطمئنا پوشش خبری هم وجود نداشته است.

    پیول - من دانشجوی یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا هستم: دانشگاه ماساچوست. تا قبل از اینکه شما این نامه را برای من ارسال کنید، من از این نامه خبری نداشتم. به عنوان یک دانشجو که مثلا اطلاعاتش به روز است می گویم که من کاملا از این نامه بی خبر بودم. چه رسد به مردم عادی. میبینید؟ اینجاست که نقش رسانه ها مشخص میشود. اینجاست که میگویم همه چیز سانسور میشود و یا طور دیگه ای نشان داده میشود. این نامه هم مثل بقیه مطالب. با مطالبی که من در نامه خواندم، تا جایی که بتوانند نامه را سرکوب میکنند. اما مطمئنا من این نامه را حداقل برای همکلاسی های خودم ارسال خواهم کرد. تا آنها هم مطالعه کنند.

    تیتر1 - پیول عزیز میدانم که الان آنجا نیمه شب است و وقت استراحتت را به من اختصاص دادی. اگر مطلبی در پایان هست، بفرمایید.

    پیول - خواهش میکنم. من هم لذت بردم. در آخر به عنوان یک جوان مسیحی آمریکایی یک نکته را میخواهم بگویم و آن هم اینکه تمام مذاهب و ادیان الهی از آرامش و عشق میگویند. مردم نبایستی گول سیاستمدارانی را که منتظر سوء استفاده از عقایدشان به جهت منافع خودشون هستند را بخورند. اگر یاد بگیریم که فارغ از هر نژاد و دعوای دینی و مذهبی با آرامش کنار هم زندگی کنیم و با یکدیگر متحد باشیم، رهبران فاسد و سیاستمداران حقه باز را به زانو در خواهیم آورد.

    مصاحبه: احسان امتی - تیتر یک
    انتهای پیام/گ
     

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه