اخبار داغ

نادر طالب زاده:

با افتتاح شبکه افق آرزوی شهید آوینی به واقعیت پیوست/ چرا تجار ما به جنگ نرم کمک نمی کنند؟

با افتتاح شبکه افق آرزوی شهید آوینی به واقعیت پیوست/ چرا تجار ما به جنگ نرم کمک نمی کنند؟
دبیر کنفرانس افق نو و مجری برنامه راز گفت: تحولات خوبی در رسانه ملی در حال اتفاق افتادن می باشد و آنچه که 25 سال پیش آرزوی شهید آوینی بود با افتتاح شبکه افق به واقعیت پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،  نادر طالب زاده مستند ساز ، دبیر کنفرانس افق نو و مجری برنامه راز در جمع نمازگزاران مسجد آیت الله انگجی تبریز به اهمیت انقلاب در برنامه های جهانی اشاره کرد و افزود: از اول انقلاب تا به امروز در کل جهان اتفاقات زیادی افتاده است و از مهم ترین آنها این است که انقلاب از بدو تاسیس روی رسانه های غربی تاثیر زیادی گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در زمان تسخیر لانه جاسوسی عطش مردم برای دریافت خبر ایران باعث شد شبکه خبری cnn تاسیس شود و بعد از شبکه های دیگر تاسیس شدند.

,

طالب زاده خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر در یکی از محافل سیاسی در آمریکا باز هم حرف ایران بود و این علامتی است در زمان و این که ایران جو درونی را در دنیا به وجود آورده است و واقعا ولوله ،تحدیدها و دروغ هایشان دیدنی بود .

,

وی افزود: ما در مقطعی هستیم که انقلاب اسلامی تضعیف نمی شود و بر اثر اثر فشارهای اقتصادی نیز ابتکار عمل به وجود می آید.

,

مجری برنامه راز بیان کرد: کشورهای غربی سالهاست که از ایران به عنوان تحدیدی برای جهان عنوان می کنند ولی در واقع تا به حال هر تحدیدی بوده از طرف مقابل بوده است.

,

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی افکار روشن فکرهای غزبی را به تلاطم در آورده است و هنوز هم تقابل با کشورهای غربی ادامه دارد و ما همه در این تقابل نقش داریم.

,

طالب زاده گفت: ما سالانه 50 نفر از متفکرین و روشن فکرهای دیگر کشورها را به ایران می آوریم و به آنتها نشان می دهیم که وضعیت ایران به واقعیت چگونه است.

,

وی افزود: کنفرانس افق نو یک اتفاق ایجابی است و با برگزاری این کنفرانس به کشورهای غربی پیام می دهیم که کسانی را که شما حرفهایشان را سانسور می کنید در رسانه ما می توانند حرف بزنند.

,

دبیر کنفرانس افق نو ادامه داد: وظیفه وزارت اوژمور خارجه است که از افرادی که ضد صهیونیستی که در کشور خودشان سانسور می شنود دعوت کند و به ایران بیاورند.

,

وی تصریح کرد: ایران که امروزه موضوع اول جهانی می باشد باید در مدیریت و اقتصاد نیز خود را اصلاح کند و ما باید 20 یا 30 درصد به نفت وابسته باشیم نه 70 درصد و با دریافت مالیات از ثروتمندان کشور را اداره کنیم زیرا با ژرداخت مالیات کشور اصلاح می شود.

,

طالب زاده به مشکلات هسته ای اشاره کرد و افزود: کشورهای غربی با تعداد سانتریفیوژ مشکل ندارند بلکه با ایدولوژی های ما مشکل دارند و باید آنها خودشان را اصلاح کنند.

,

وی با اشاره به جنایات داعش بیان کرد: فیلم های ترسناک هالیوود در مقابل داعش عقب مانده است و امروزه هالیوود توانایی مقابله با تحریف را ندارد.

,

مجری برنامه راز اظهار داشت: همه دروغ گویی ها از طرف آمریکا و اروپا می باشدد و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا نامه نوشته اند.

,

وی افزود: تحولات خوبی در رسانه ملی در حال اتفاق افتادن می باشد و آنچه که 25 سال پیش آرزوی شهید آوینی بود با افتتاح شبکه افق به واقعیت پیوست.

,

طالب زاده تصریح کرد: امروزه در کشورهای عراق،سوریه و لبنان مسیحی ها به مسلمانان پناه می برند زیرا داعش به چند گروه از مسیحی ها حمله کرده است.

,

وی گفت: تمامی دانشگاه های اروپا و امریکا توسط افراد خصوصی اداره می شود ولی در کشور ما این گونه نیست و چرا تجار ما به جنگ نرم کمک نمی کنند؟

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه