اخبار داغ

تایید حرف‌های سلیمی از سوی توکلی

تیم ملی وزنه‌برداری یا گوشت قربانی؟!

تیم ملی وزنه‌برداری یا گوشت قربانی؟!
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان ایران ضمن تایید وضعیت نابسامان تیم ملی بزرگسالان ایران، از حضور دو ورزشکار این تیم در اردوی جوانان به دلیل وجود نداشتن هیچ اردویی برای بزرگسالان خبر داد. با این توصیفات، مشخص نیست که این تیم ملی وزنه‌برداری است یا گوشت قربانی!؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس‌پرس حسین توکلی با بیان این‌که فرصت برای آماده سازی تیم بزرگسالان محدود است، به  آس پرس گفت:چند ماه بیشتر به مسابقات جهانی نیوجرسی زمان باقی نمانده است و تیم ملی ما هنوز نتوانسته اردوی آماده سازی خود را تشکیل دهد و این برای ما بد است. من با صحبت‌های سلیمی موافقم و به نظرم هرچه سریعتر باید ملی پوشان را به اردو فرابخوانیم. مدتهاست فدراسیون وزنه‌برداری با سرپرست اداره می شود و این خیلی جالب نیست. البته ذکر این نکته هم لازم است که طباطبایی (سرپرست این فدراسیون) تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده این رشته انجام می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آس‌پرس,



وی افزود: سلیمی و کیانوش رستمی در حال حاضر در اردوی جوانان به‌سر می برند و سعی می کنند بدن خود را تا حدودی آماده نگه دارند، اما طبیعی است که این نوع آمادگی اصلا برای مسابقات کافی نیست. وقتی ورزشکاران به اردو فراخوانده می شوند و در کنار هم تمرین می‌کنند، به هم انگیزه می دهند و ذهنشان درگیر مسائل حاشیه ای نمی شود. همچنین نظم حاکم بر اردوها باعث می‌شود که ورزشکار زودتر از موعد به مرز آمادگی برسد.
 

,
,
,
,

توکلی حضور این دو ملی‌پوش بزرگسال را در اردوی تیم جوانان خوب ارزیابی کرد و گفت: سلیمی و رستمی از بهترین‌های وزنه‌برداری محسوب می شوند و حضورشان در جمع جوانان به آنان انگیزه می دهد تا بهتر در تمرینات شرکت کنند.حضور این دو ورزشکار علاوه بر این‌که به ما کمک می کند، می تواند بدن آنها را نیز در حالت آماده‌باش قرار دهد.
 

,
,

وی افزود: چند ماهی است که با نصیرشلال نیز در ارتباطم و می‌دانم که او نیز تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است اما متاسفانه از وضعیت سایر ملی‌پوشان بی‌خبرم. امیدوارم هرچه سریعتر موانع برای تشکیل اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری برطرف شود و ملی پوشان بتوانند با خیالی آسود خود را برای مسابقات پیشرو آماده کنند.
 

,
,

توکلی با بیان این که در مسابقات پیشرو سهمیه المپیک مشخص می شود، گفت: این موضوع اهمیت این مسابقات را دو چندان می کند. اگر ما می‌خواهیم بیشترین سهمیه حضور در المپیک را بگیریم، باید با تمام قوا در این مسابقات حاضر شویم و این نیازمند اردوهای آماده سازی طولانی مدت است. گرفتن تمام 6 سهمیه المپیکی در رشته وزنه‌برداری کار ساده‌ای نیست و باید برای کسب آن از همین امروز برنامه ریزی کنیم، چراکه فردا دیر است.
 

,
,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه