اخبار داغ

انریکه: امتیاز گرفتن از سویا سخت است

انریکه: امتیاز گرفتن از سویا سخت است
سرمربی بارسلونا تاکید کرد گرفتن امتیاز از زمین سویا کاری دشوار به حساب می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آبی‌-اناری‌ها در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال اسپانیا قرار داشته و به سوی قهرمانی در نخستین فصل حضور لوییس انریکه در این تیم پیش می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبی‌-اناری‌ها در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال اسپانیا قرار داشته و به سوی قهرمانی در نخستین فصل حضور لوییس انریکه در این تیم پیش می‌روند.,

بارسا امشب (شنبه) و از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران میهمان سویا خواهد بود. انریکه در مورد این دیدار گفت: آنها یکی از تیم‌هایی هستند که با نمایشی که ارائه می‌کنند، بسیاری را تحت تاثیر قرار داده‌اند. رتبه آنها در جدول رده‌بندی این موضوع را نشان می‌دهد. بازی کردن در زمین خانگی سویا کار بسیار سختی است و تیم‌ها همواره در این ورزشگاه با دردسر روبه‌رو هستند. سویا در بسیاری از دیدارهای خانگی‌شان شکست نخورده‌اند. آنها با سیستم‌های مختلفی بازی می‌کنند که کار را برای تیم‌های حریف بسیار سخت می‌کنند. البته تمام حرف‌هایی که زدم، به ما انگیزه مضاعفی می‌دهد تا بتوانیم مقابل آنها صف‌آرایی کنیم و به پیروزی برسیم.

,

انریکه افزود: بازیکنان سویا می‌دانند باید چطور با حریفان روبه‌رو شوند. سرمربی آنها، تیم‌های مقابل را آنالیز می‌کند و برای رویارویی با آنها راه حل‌های مناسبی پیدا می‌کند. تیم‌های تحت هدایت اونای امری همواره سرسختانه بازی می‌کنند و به خوبی مشخص است که او برای رساندن تیمش به این سطح، زحمت زیادی کشیده است. آنها فصل گذشته ایوان راکیتیچ را در اختیار داشته و نمایش‌ فوق‌العاده‌ای در زمین داشتند. راکیتیچ در فصل جاری برای ما بازی می‌کند اما امری از ویسنته ایبورا در نقشی متفاوت استفاده کرده تا تیمش بتواند روی دروازه حریفان باز هم خطرساز ظاهر شود. در هر حال باید نمایش بدون نقصی داشته باشیم تا بتوانیم در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسیم.

,

بارسلونا رکورد جالب توجهی در زمین سویا از خود به جا گذاشته است. آنها در 31 دیدار اخیرشان در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان شکست نخورده‌اند. انریکه در این زمینه گفت: نمی‌دانم دیدارهای آینده‌مان چطور به پایان می‌رسند اما می‌دانم که رویارویی با سویا برای ما بسیار سخت خواهد بود. سویا در سطحی بازی می‌کند که کار را برای تیم‌های حریف و به خصوص حریفان سنتی سخت می‌کند اما در هر حال من امیدوار و خوش‌بین هستم.

,

سرمربی کاتالان‌ها در مورد نمایش اخیر بارسلونا نیز گفت: درست پیش از آغاز سی و یکمین بازی فصل هستیم. از روز نخست برگزاری دیدارهای لیگ گفتم که تیمم باید روز به روز پیشرفت کند. یک تیم وقتی فوتبال بازی می‌کند می‌تواند به کسب پیروزی امید داشته باشد. این همان کاری است که ما در طول فصل به دنبال انجام آن بوده‌ایم. در برخی از دیدارها می‌توانیم این کار را انجام دهیم و در برخی دیگر، موفق به انجام آن نمی‌شویم. فکر می‌کنم این فصل، فصلی بسیار عالی برای بارسلونا خواهد بود.

,

لوییس انریکه که خود پیشینه بازی کردن در خط هافبک بارسلونا را در کارنامه دارد، در ادامه به صحبت در مورد برخی از بازیکنان تیمش پرداخت. او در مورد تمدید قرارداد دنی آلوس گفت: به عقیده من، بازیکنان بارسلونا به زندگی کردن در مشکلات، شایعه‌ها و مسایلی از این دست عادت دارند. دنی را در تمرین‌ها می‌بینم و به هیچ وجه هم فکر نمی‌کنم اتفاق‌های اخیر روی کار او تاثیری گذاشته باشد. همه بازیکنان می‌دانند در چنین شرایطی باید چه کنند. رسانه‌ها هر چیزی در این مورد بنویسند، به هیچ وجه ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

,

انریکه سپس در مورد ژاوی هرناندس که زمزمه‌های خروج وی از بارسلونا به گوش می‌رسد نیز گفت: او سیر تکاملی خود را طی کرد و به بازیکن بزرگی بدل شد. زمان‌هایی هم بود که مورد انتقاد قرار می‌گرفت اما در طول سال‌های طلایی بارسلونا همواره یکی از بهترین‌ها بود. ژاوی بازیکنی خاص با توانایی‌های بسیار بالاست. او این توانایی را دارد که بخواهد در مسایل شخصی، تصمیم‌هایی بگیرد. بدون شک همه از او حمایت کرده و او را مورد ستایش قرار می‌دهند.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه