اخبار داغ

حضور مشکوک هواپیمای یونان در فرودگاه کرمان+تصاویر

حضور مشکوک هواپیمای یونان در فرودگاه کرمان+تصاویر
یک منبع آگاه گفت: هواپیمایی یونانی برای اسقاط شدن در فرودگاه کرمان نشسته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از سرویس سیاسی ” آرمان کرمان ” ؛ بعد از حضور مشکوک یک هواپیما متعلق به کشور یونان در فرودگاه کرمان ، و بررسی های بعمل آمده یک مقام آگاه در این رابطه گفت : این هواپیما مربوط به خط هوایی کراچی – آتن بوده که توسط یکی از شرکت های هواپیمایی ایرانی خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ” , آرمان کرمان,  ”,

وی ادامه داد : خرید این هواپیما با سال کارکرد بسیار بالا به خاطر اسقاط کردن آن و جایگزینی قطعات آن بر روی هواپیماهای دیگر بوده است.

,

این در حالی است که عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور علت فرود هواپیمای یونانی در فرودگاه کرمان انجام تعمیرات در ایران اعلام کرده است.

,

سید احمد مومنی رخ روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هواپیمای بوئینگ ۷۴۷-۲۰۰ یونانی حدود پنج روز پیش برای تعمیرات وارد ایران شد و به دلیل نبود جا در آشیانه تعمیرات فرودگاه مهرآباد، با هماهنگی در کرمان به زمین نشست.

,

وی تشریح کرد: این هواپیما نقص فنی داشت و با هماهنگی با مرکز تعمیر در فرودگاه مهرآباد به خلبان این هواپیما اعلام شده بود در زمان حاضر فضا برای تعمیرات اشغال است و باید چند روزی منتظر بماند.

,

مومنی رخ تصریح کرد: هواپیما برای انجام تعمیرات وارد ایران شده و هیچ مسافری نداشته است.

,

وی ادامه داد: به هواپیمای یونانی اعلام کرده بودند که امروز یکشنبه به تهران سفر کند تا کارهای تعمیراتی بر روی آن انجام شود.

,

لازم به ذکر است ؛ دولت یونان از لحاظ اقتصادی برشکست شده و خرید این گونه هواپیماها از این کشور با توجه به تحریم ها به صرفه تر خواهد بود ؛ اما آیا به راستی ایمنی مسافران را می شود با اینگونه هواپیماهای کارکرده و فرسوده تامین کرد.

,

02 01 03

, 02, 02, 01, 01, 03, 03,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه