اخبار داغ

تمرین مفرح "علی‌ منصور" برای نفتی‌ها

تمرین مفرح "علی‌ منصور" برای نفتی‌ها
تیم فوتبال نفت تهران پس از غلبه بر تیم ملوان بندر انزلی در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران، امروز عصر تمرینات ریکاوری خود را زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آس‌پرس، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت امروز عصر ساعت 16:30 در محل تمرین این تیم واقع در تهرانسر برای بازیکنانش تمرینات مفرحی در نظر گرفته است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آس‌پرس,
,

با توجه به فشردگی بازی‌های تیم نفت تهران در لیگ برتر اییران و همچنی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، پس از بازی با ملوان کادر فنی این تیم تصمیم گرفت در تمرین عصر امروز فشاری بر بازیکنان نیاورد و بیشتر از لحاظ روحی و روانی با آنها کار کند.
 

,
,

سرپرست تیم نفت با بیان اینکه تمرینات امروز ما جنبه ریکاوری دارد، به خبرگزاری آس‌پرس گفت: ما امروز مثل اکثر تیم ها به ریکاوری خواهیم پرداخت تا خستگی بازی با ملوان را از ساق‌های بازیکنانمان خارج کنیم. کادر فنی می‌خواهد با تمرینات شاد و مفرح بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده مسابقات بعدی کند تا انشاءالله با پیروزی در آن دیدارها هم به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود و هم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنیم.
 

,
,

وی افزود: نوع تمرینات هنوز مشخص نیست و بهتر است کادر فنی در این مورد توضیحاتی بدهد اما می‌دانم که می‌خواهیم نشاط و شادابی را در تیم نفت و بازیکنان آن حفظ کنیم تا در روزهای پایانی لیگ بهترین نتیجه را بگیریم. قطعا در روز‌های آینده از نفت تهران خبرهای خوش بیشتری در رسانه‌ها منتشر خواهد شد. کادر فنی نفت می‌خواهد با تمرینات ساده اما مدرن شرایطی را فراهم بیاورد تا بدن بازیکنان فرصت لازم برای استراحت را پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه