اخبار داغ

زاکانی در گفت‌و‌گو با دانا:

نمی خواهیم تجربه تلخ گذشته را تکرار کنیم/به دنبال توافقی روشن، شفاف و منطقی هستیم تا جایی برای بهانه جویی‌ غرب باقی نماند

نمی خواهیم تجربه تلخ گذشته را تکرار کنیم/به دنبال توافقی روشن، شفاف و منطقی هستیم تا جایی برای بهانه جویی‌ غرب باقی نماند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در خصوص راستی آزمایی که ایران طی دو سال گذشته انجام داده است عنوان کرد: آنچه که تا امروز از دست داده‌ایم قابل احصا است ولی قطعاً از ما زمان می گیرد و ما نمی خواهیم تجربه تلخ گذشته را تکرار کنیم.
[

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص مانور رسانه‌های غربی بر روی شکست مذاکرات و مقصر جلوه دادن طرف ایرانی در این شکست احتمالی اظهار داشت: اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه گفت: رسانه هایی که به بنگاه های خبری دروغ پراکنی شهرت داشته و وابسته به صهیونیست ها و اجیرشده دولت‌های مرتبط با آنها هستند به دنبال دروغ پراکنی و ایجاد یک فضای غالب بر افکار عمومی هستند که شکست احتمالی را بر گردن ملت ایران و یا نماینده‌های مجلس بیاندازند.

,

 

,

عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه این موضوع که شکست احتمالی در مذاکرات از ناحیه ایران خواهد بود، کذب محض و یک دروغ جهانی است خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه‌ای که ایران در مسیر مذاکرات دارد، افکار جهانی این دروغ را از جانب رسانه های غربی و سیاستمداران آنها نخواهند پذیرفت.

,

 

,

زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت شکست احتمالی بیشترین ضرر متوجه کدام طرف خواهد بود تصریح کرد: طرف ایرانی به تعهدات خود عمل کرده است و متناسب با منافع ملی کشور به دنبال دستاوردهای صلح جویانه هسته ای برای کشور خود هستیم.

,

 

,

وی در خصوص راستی آزمایی که ایران طی دو سال گذشته انجام داده است عنوان کرد: آنچه که تا امروز از دست داده‌ایم قابل احصا است ولی قطعاً از ما زمان می گیرد و ما نمی خواهیم تجربه تلخ گذشته را تکرار کنیم.

,

 

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دنبال یک توافق کاملاً روشن، شفاف و منطقی هستیم که در پی آن وظایف هر یک از طرفین کاملا شفاف و مشخص باشد و جایی برای بهانه جویی‌ برای غرب باقی نگذارد.

,

 

,

زاکانی در توضیح یک توافق پایدار از سوی دو طرف اظهار داشت: تعهدی پایدار است که برای دو طرف تعهد آور بوده و در آن وظایف طرفین مشخص باشد به طوری که به ازای گام به گامی که در توافق مشخص شده است،‌ اقدامات طرفین قابل بررسی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه