اخبار داغ

نقل و انتقالات نیم فصل + جدول کامل

نقل و انتقالات نیم فصل + جدول کامل
فهرست کامل نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر در نیم فصل . به نظر شما کدام تیم بهتر از بقیه کار کرد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانازمان نقل و انقالات نیم فصل لیگ سیزدهم روز جمعه هفته گذشته به پایان رسید و تیم‌ها تا امروز یکشنبه فرصت دارند تا با ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان و دریافت کارت بازی آنها اقدام کنند.

سپاهان
ورودی: امیر حسین کریمی - سعید قائدی فر - احسان پهلوان
خروجی: محسن‌ایران نژاد-آرش افشین و رادومیر جالویچ(احتمالی)
مهمترین خروجی سپاهان بدون شک به آرش افشین تعلق می گیرد که بعد از یک نیم فصل پرحاشیه سرانجام مدیران باشگاه را راضی کرد تا رضایتنامه اش را برای فولاد خوزستان صادر کنند و از طرف دیگر فرصت بازی هنوز به بازیکنان جدید سپاهان نرسیده تا بتوان به خوبی در مورد کیفیت فنی بازیکنان ورودی سپاهان اظهار نظر کرد.
ذوب آهن
ورودی: کارلوس سانتوس - میلاد غریبی – محمدرضا خانزاده - مهران قاسمی - محسن‌ ایران‌نژاد-پژمان قرمزی-فرید مختاری-محمد رشید مظاهری
خروجی: میلاد زنیدپور - هادی تامینی - گئورگ کاسپاروف -مصطفی اکرامی - محسن مسلمان – علیرضا محمد-علی عرب -احسان پهلوان-مسعود همامی و علی منوچهری
تعداد بازیکنان جذب شده توسط ذوب آهن به خوبی گویای فعالیت این باشگاه در زمان نقل و انتقالات است و باید دید که در نهایت این همه جابجایی کمکی به بهبود شرایط ذوب آهن در نیم فصل دوم خواهد داشت یا نه. مهمترین خروجی ذوب آهن هم محسن مسلمان بود که در ازای تعویض با دو بازیکن پرسپولیس از اصفهان راهی تهران شد.
تراکتورسازی
ورودی: محمد حسین مهرآزما - جاسم کرار(احتمالی)
خروجی: سید محسن حسینی
مجید جلالی آنقدر از شرایط تیمش در نیم فصل اول راضی بود که تراکتورسازی کم سر و صدا ترین تیم نقل و انتقالات نیم فصل لقب گرفت و جلالی قصد دارد که با همان بازیکنان نیم فصل اول تیمش را به اولین قهرمانی تبریزی ها در تاریخ لیگ برتر برساند.
نفت تهران
ورودی: هادی نوروزی - وحید شیخ‌ویسی-مسعود همامی
خروجی: مهرداد اولادی - سوشا مکانی - پویا نزهتی
نفت با یحیی گل محمدی رقیب جدی ذوب آهن در جذب خانزاده و غریبی بود که در نهایت به این موفقیت نرسید و پرسپولیسی ها بازیکنانشان را به اصفهان فرستاند. پرمشتری ترین بازیکن نفت هم رضا نوروزی بود که با درخواست دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس روبرو شد و در آخر بازیکن همین نفت تهران باقی ماند.
پرسپولیس
ورودی: محسن مسلمان - فرزاد حاتمی
خروجی: میلاد غریبی - محمدرضا خانزاده - هادی نوروزی - غلامرضا رضایی-یونس شاکری- علیرضا حقیقی
پرسپولیس در نقل و انتقالات ابتدای فصل آنقدر بازیکن گرفته بود که دایی مجبور شد برای خالی کردن نیمکت تیمش چوب حراج به تعدادی از بازیکنان ناراضی تیمش به خصوص در خط حمله بزند و آنها را به بقیه تیمها قرض دهد. البته قرمزها دو خرید خوب هم داشتند و مسلمان در کنار فرزاد حاتمی ترکیب پرسپولیس را برای نیم فصل دوم کامل کرد.
استقلال تهران
ورودی: بوبکر کبه - مهرداد اولادی -ایمان باصفا - مجیدغلام‌نژاد
خروجی: فردین عابدینی - مهران قاسمی- گوران لاوره
امیر قلعه نویی از آن دسته مربیانی است که اعتقاد زیادی به یارگیری در نیم فصل دارد ولی مشکلات مالی استقلال باعث شد تا این تیم نتواند بازیکنان مورد نیازش را جذب کند و در عوض دو بازیکن جوان و آینده دارش را به تبریز و اصفهان بفرستد. البته قلعه نویی اعتقاد دارد که ایمان باصفا پدیده نیم فصل دوم است و باید دید که پیش بینی سرمربی اسقلال چقدر درست از آب در می آید. داستان جدایی گوران لاوره هم که حاشیه ای بزرگ و جنجالی برای استقلال بوجود آورد.
فولاد خوزستان
ورودی: سوشا مکانی - سعید سالارزاده-غلامرضا رضایی-پادوانی-آرش افشین
خروجی: فرزاد حاتمی-محمد رشید مظاهری
مهمترین خرید اهوازی ها البته به اعتقاد خودشان بازگشت دوباره افشین به اهواز بود و هواداران این تیم امیدوارند تا حسین فرکی بتواند دوباره از مهاجم بی انگیزه و بی روحیه سپاهان یک بازیکن جنگنده و گلزن بسازد. سوشا مکانی پرحاشیه هم دیگر خرید اهوازی ها بود که در دو هفته گذشته موفق بوده و هنوز گلی را دریافت نکرده است.
ملوان
ورودی: هادی دغاغله - میلاد زنیدپور - مهدی ثابتی
خروجی: حسن اشجاری- آرمان رمضانی - سعید سالارزاده-مسعود میکائیلی- سهیل فیاض - مهیار رحمتی - محمد جعفری
شرایط مالی این تیم شمالی آنقدر خراب است که نمی توان از آنها انتظار خرید بزرگی در نیم فصل داشت و تقریباً هر سه بازیکنی که به این تیم پیوسته اند در لیست بازیکنان مازاد تیم‌های قبلی خودشان بوده اند. مهمترین خروجی انزلی چی ها هم سعید سالارزاده بود که به خاطر اختلاف با مدیرعامل باشگاه راهی فولاد خوزستان شد.
سایپا
ورودی:محمدرضا زینال خیری
خروجی: مهدی ثابتی - کیانوش رحمتی - میلاد نصرتی - میلاد بختیاری - داود شاه وراقی - شعیب امیری- مجیدغلام‌نژاد
همانطور که انگین فیرات در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی با راه آهن اشاره کرده وضعیت سایپا هم دست کمی از تیمهای بی پول لیگ ندارد و این تیم هیچ بازیکن شاخصی را در نیم فصل به ترکیب تیمش اضافه نکرد و مجبور است که با همان قدیمی ها مثل ابراهیم صادقی و سجاد شهباززاده لیگ را به پایان برساند.
داماش
ورودی:----
خروجی: بوبکر کبه - جهانگیر عسگری - ملو داسیلوا - آبشک-سعید حلافی
وضعیت این تیم و استعفای پشت سر هم مدیر عاملش امیر عابدینی روزهای سختی را برای این تیم رقم زده و به همین خاطر هیچ بازیکنی حاضر نشد برای ادامه لیگ راهی رشت شود و در مقابل بازیکنانی مثل محمد آبشک و بوبکر کبه با دریافت پیشنهاد های مالی بهتر راهی تیمهای پولدارتر لیگ شدند.
استقلال خوزستان
ورودی: محمود تیغ‌نورد
خروجی: منصورنعامی – مهدی نظری – حامد محمودی
سیاست استقلال خوزستان و عبدالله ویسی همچنان بر استفاده از بازیکنان ناشناس و بومی استوار است و تنها خرید این تیم یعنی تیغ نورد هم در بازی ذوب آهن پاس گل داد تا خوزستانی ها با همین بازیکنان باانگیزه به دنبال بقا در لیگ باشند.
گسترش فولاد
ورودی: فردین عابدینی - سید محسن حسینی - سیدی -مصطفی اکرامی - جابر انصاری
خروجی: محمدرضا زینال‌خیری
توان مالی این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر باعث شد تا رسول خطیبی با خیالی راحت به دنبال جذب بازیکنان مورد نیازش باشد و خرید بازیکنی مثل جابر انصاری که تاثیرگذار ترین بازیکن فجر در نیم فصل اول بود نشان از تیزهوشی خطیبی دارد.
صبا
ورودی: هادی شکوری – حسین بادامکی
خروجی:------
صبا به غیر از جذب دو بازیکن جدید در کادر فنی خودش هم تغییر ایجاد کرد و صمد مرفاوی به عنوان جانشین محمد مایلی کهن کاری سخت برای حفظ صبا در لیگ برتر دارد.
راه آهن
ورودی: دیوید ویکروم - آرتوم - آرمان قاسمی - علی غلام
خروجی: اکبر صغیری - مجتبی شیری
منصور ابراهیم زاده به شدت از دست مدیران باشگاه راه آهن به خاطر عدم جذب بازیکنان مورد نیازش شاکی شده و سورینتی های پولدار تنها توانستند دیوید ویکروم خارجی را به ترکیب تیمشان اضافه کنند.
فجر سپاسی
ورودی: میثم خداشناس - پویا نزهتی
خروجی: هادی دغاغله - فواد آقایی - جابر انصاری - مصطفی صبری - بهنام عسکرخانی - وحید شیخ‌ویسی
شرایط فجر تفاوت چندانی با سالهای گذشته ندارد و این تیم مجبورشد تا باز هم در نیم فصل با فروش بازیکنی مثل جابر انصاری هزینه های تیمش را برای ادامه لیگ تامین کند و این اتفاقی است که شاید منجر به سقوط دوباره فجر سپاسی شود.
مس کرمان
ورودی: هادی تامینی - کیانوش رحمتی -محمد آبشک - شیث رضایی - مارتینز جونیور
خروجی: محمود تیغ‌نورد- سعید علی‌شیرازی- فرزاد محمدی
شرایط بحرانی مس در نیم فصل اول مدیران این باشگاه را مجبور کرد تا دست به جیب شوند و پرویز مظلومی هم تا توانست بازیکنانی با خصوصیات دفاعی به لیست تیمش اضافه کرد تا مشکلات گلهای دریافتی مس را حل کند. بازگشت دوباره شیث رضایی به لیگ برتر هم می تواند حاشیه های زیادی به دنبال داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه