اخبار داغ

مظلومی بعد از باخت به پیکان چه گفت

مظلومی بعد از باخت به پیکان چه گفت
سرمربی استقلال گفت: در دیدار مقابل پیکان در افت شدید بودیم و به هیچ وجه نتیجه‌ای که به دست آمد مهم نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناپرویز مظلومی پس از شکست استقلال مقابل پیکان که در یک دیدار تدارکاتی حاصل شد، اظهار داشت: برنامه ما این است که بتوانیم بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم. هر چند که در افت شدید بودیم با این حال به همه بازیکنان بازی دادیم و آن‌ها را تست زدیم؛ اما در این دیدار نتیجه مهم نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: هدف ما این بود که بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند هر چند که ترکیب را شناخته‌ام و ترکیب استقلال از حالا برای من مشخص است.

,

مظلومی با بیان اینکه در این هفته یک بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت، یادآور شد: سعی  می‌کنیم تا بدن‌ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم چون هنوز خیلی سنگین و کند هستیم و بدن‌ها گرفته است. بنابراین تلاش می‌کنیم تا برای بازی اول بازیکنان به شرایط مسابقه برسند.

,

سرمربی استقلال در مورد حضور ریوالدو در این تیم گفت: این بازیکن باید تست پزشکی بدهد.

,

وی در مورد اینکه در جایی اعلام کرده بود ریوالدو باید تست فنی بدهد، گفت: خیر هیچ گاه من چنین صحبتی نکردم.

,

مظلومی در مورد طولانی شدن رای پرونده راه‌آهن گفت: در هر صورت باید در فوتبال آراء خیلی زود اعلام شود تا تکلیفش تیم‌ها مشخص شود اما حتما این مسئله پیچیده بود که این رای تا به حال اعلام نشده است.

,

وی افزود: برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان بیشتری داریم. بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و این مسئله ادامه هم دارد. انشاالله در کوران بازی‌ها به آمادگی صد در صد خواهیم رسید.

,

سرمربی استقلال در مورد اینکه مهاجم کروات مدنظر استقلال که در لیگ آلبانی بازی می‌کند چه زمانی به ایران می‌آید، خاطرنشان کرد: این بازیکن پنج‌شنبه در لیگ اینترتوتو بازی دارد و انشاءالله تا شنبه به جمع ما اضافه خواهد شد.

,

وی در مورد اینکه آیا در 12 روز آینده می‌تواند استقلال را آماده کند، گفت: به آمادگی صد در صد نمی‌توانیم برسیم. هیچ تیمی در یک ماه نمی‌تواند به آمادگی کامل برسد. همانطور که گفتم سعی می‌کنیم در مسابقات به آمادگی برسیم.

,

مظلومی در مورد اینکه دیدارهای اول استقلال سخت است، اظهار داشت: در لیگ تمامی مسابقات سخت است و نمی‌توان گفت کدام بازی آسان و کدام مسابقه سخت است.

,

وی در مورد اینکه آیا در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر از ریوالدو استفاده می‌کند، گفت: باید او در تمرینات شرکت کند تا از میزان آمادگی او با خبر شویم.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه