اخبار داغ

اینفوگرافیک | خسارت پرونده کرسنت

اینفوگرافیک | خسارت پرونده کرسنت
با یک حساب سرانگشتی ساده می‌توان معادل تومانی خسارتی که با لغو قرارداد کرسنت به کشور وارد شده را محاسبه کرد، با احتساب دلار 3700تومانی، 50 میلیارد دلار معادل 185هزار میلیارد تومان می‌شود.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با یک حساب سرانگشتی ساده می‌توان معادل تومانی خسارتی که با لغو قرارداد کرسنت به کشور وارد شده را محاسبه کرد، با احتساب دلار 3700تومانی، 50 میلیارد دلار معادل 185هزار میلیارد تومان می‌شود، از طرف دیگر دولت در هر ما حدود سه هزار و200میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند و مسئولان دولتی از آن به عنوان شب مصیبت عظمای دولت و بیژن زنگنه از آن به عنوان عذاب الیم یاد می‌کنند، اما باید به آقایان گفت که با خسارتی که در کرسنت به کشور وارد کرده‌اند، می‌توانستند بیش از چهارسال یارانه نقدی کشور را بی‌هیچ دغدغه‌ای پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما نکته جالب این است که این رقم از بودجه جاری سال 94 هم بیشتر است چرا که در سال 94 میزان اعتبار جاری پیش بینی شده 155 هزار میلیارد بوده است.

,

رقم تومانی خسارات وارد شده در پرونده کرسنت، همچنین بیش از چهار برابر بودجه عمرانی کل کشور در سال 94 است که با تخصیص بخشی از آن به بخش عمران هم می‌شد بسیاری از مشکلات عمرانی کشور را حل کرد.

,

وضعیت بد معیشت معلمان در سراسر کشور و اعتراضاتی که معلمان به این موضوع داشتند هم از مشکلاتی که می‌شد آن را با 185هزار میلیارد تومان خسارت پرونده کرسنت حل کرد، این مبلغ حدود 8 برابر بودجه آموزش و پرورش در سال 94 است

,

 

,

, , ,

برای دریافت در سایز اصلی کلیک کنید

, برای دریافت در سایز اصلی کلیک کنید]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه