اخبار داغ

خودروهای جدید اوپل در بازار ایران + شرایط فروش

خودروهای جدید اوپل در بازار ایران + شرایط فروش
بازارهای خودروهای خارجی کشور به زودی میزبان دو محصول اروپایی از شرکت اوپل آلمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سدان لوکس اینزیگنیا و شاسی‌بلند موکا توسط شرکت «توان خودرو» عرضه می‌شود. این شرکت که به عنوان عرضه‌کننده رسمی محصولات اوپل در ایران شناخته می‌شود، از چندی پیش، فروش چندمرحله‌ای سواری INSIGNIA و شاسی‌بلند MOKKA را استارت زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توان خودرو,

این شرکت مدعی است که سدان لوکس اینزیگنیا تنها سواری توربوی بازار ایران است که از سیستم انتقال قدرت 4WD (چهار چرخ متحرک) استفاده می‌کند. این خودرو دنده اتوماتیک و تیپ‌ترونیک جوان‌پسند است.

,

شرکت توان خودرو در حال حاضر این خودرو را با قیمت قطعی 271 میلیون و 800 هزار تومان برای فروش چند مرحله‌ای عرضه می‌کند. پیش‌پرداخت محصول 135میلیون و 800هزار تومان در مرحله نخست و مبلغ 68میلیون تومان به صورت چک دو ماهه است. باقی‌مانده مبلغ این خودرو بعد از کسر سود مشارکت 19درصدی دریافت می‌شود.

,

موکا نیز مدل شاسی‌بلند اوپل است. این خودرو 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف دارد و دنده اتوماتیک است.

,

قیمت موکا 157میلیون و 630هزار تومان بوده و به صورت چندمرحله‌ای به فروش می‌رسد. مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو 75 میلیون تومان در مرحله نخست و 38 میلیون تومان به صورت چک دو ماهه است و باقی‌مانده آن پس از کسر سود مشارکت 19درصد بعد از 90روز کاری دریافت می‌شود.

,

موکا و اینزیگنیا از نظر سطح آلایندگی در رده خودروهای دوست‌دار محیط‌زیست محسوب می‌شوند و برچسب مصرف سوخت آنها A اعلام شده است.

,

کلیه محصولات عرضه شده توسط شرکت توان‌خودرو با گارانتی 5سال یا 150هزار کیلومتر به فروش می‌رسند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه