اخبار داغ

مشاور امور بین الملل رییس مجلس:

ایجاد جو روانی علیه حزب الله چیزی جز سرافکندگی برای آل سعود ندارد

ایجاد جو روانی علیه حزب الله چیزی جز سرافکندگی برای آل سعود ندارد
مشاور امور بین الملل رییس مجلس گفت: حمله به حزب الله به عنوان یک نیروی مقاومت موثر و عزت آفرین، جز سرافکندگی چیزی برای سعودها باقی نمی گذارد چرا که همه جهان اسلام، حزب الله را با شکست دادن اسرائیل می شناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شیخ الاسلام در گفتگو با "شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان" در خصوص اقدامات عربستان علیه حزب الله گفت: سعودی ها در منطقه در همه زمینه ها باخته اند؛ در داخل عربستان شاهد اختلافات فراوان بین خانواده شاهنشاهی و رقابت بین محمد بن سلمان و محمد بن نایف وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  "شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان" , "شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان",

مشاور امور بین الملل رییس مجلس تصریح کرد: در سفر به امریکا و ملاقات این دونفر با اوباما، محمد بن سلمان متکلم وحده بود اما در سفر اخیر محمد بن نایف به پاریس، دیده می شود که جایگاهی پیدا کرده و از حالت انزوا خارج شده است.

,

وی با اشاره به گذشت یک سال از حمله عربستان به یمن اذعان داشت: سعودی ها قصد داشتند در چند هفته مردم یمن را از پا درآورند اما آنها دلیرانه ایستادگی کردند و آل سعود شکست خورد.

,

شیخ الاسلام ابراز کرد: عربستان قصد داشت در سوریه حکومت آن را عوض کند و برای این امر دست به هر جنایتی زد اما موفق نشد؛ در لبنان هم قصد داشت رییس جمهور تعیین کند اما حزب الله قبول نکرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی به تلاش های عربستان برای تجزیه عراق اشاره کرد وبیان داشت: سعودی ها برای به جان هم انداختن مردم عراق و تجزیه این کشور به شیعه و سنی کرد تلاش کرد که موفق نشد و امروز عراق از هر زمان دیگری با ثبات تر است؛ هرچند موصل و برخی شهرهای دیگر را با پشتیبانی پول و اسلحه اشغال نموده اما دیر یا زود این مناطق نیز آزاد خواهند شد.

,

وی عنوان کرد: این خطر وجود دارد که خطر تجزیه در آل سعود رخ دهد، به همین دلیل اقدام به فرافکنی و جنگ شیعه وسنی کرده است.

,

مشاور امور بین الملل رییس مجلس خاطرنشان کرد: حمله به حزب الله به عنوان یک نیروی مقاومت موثر و عزت آفرین، جز سرافکندگی چیزی برای سعودها باقی نمی گذارد چرا که همه جهان اسلام، حزب الله را با شکست دادن اسرائیل می شناسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه