اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد؛

7 واحد متخلف در جم پلمپ شد/جمع آوری 224 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف

7 واحد متخلف در جم پلمپ شد/جمع آوری 224 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف
احمد قاسمی گفت: در مجموع در 44 روز اجرای این طرح بسیج سلامت تعداد 638 مورد بازدید صورت پذیرفت که 12 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و 7 مورد نیز منجر به پلمپ و تعطیلی گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جم خبر، احمد قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با اشاره به اهم فعالیت های صورت گرفته توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی را بیان کرد: طرح بسیج سلامت نورورزی با هدف حفظ سلامت مسافران نوروزی و همشهریان از ابتدای اسفند 94 تا 15 فروردین 95 در کل شهرستان جم انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جم خبر،,

وی افزود: این طرح با حضور 7 کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای در قالب دو اکیپ انجام و حجم کاری  در مجموع 575 نفر ساعت انجام شده است.

,

قاسمی گفت: بیشتر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی خصوصاً شیرینی فروشی و رستورانها و فست فودها و مناطق اسکان اعم از مدارس و پارک ها و سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها و جایگاه های سوخت مورد بازدید قرار گرفتند.

,

وی ادامه داد: در مجموع در 44 روز اجرای این طرح تعداد 638 مورد بازدید صورت پذیرفت که 12 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و 7 مورد نیز منجر به پلمپ و تعطیلی گردید.

,

, ,

قاسمی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح تعداد 120 مورد نمونه میکروبی و مواد غذایی نمونه گیری و 1369 مورد کلر سنجی انجام گردید که 10 مورد از نمونه های غذایی و میکروبی و 730 مورد از کلر سنجی با استانداردهای غذا و دارو مطابقت نداشته و غیر قابل مصرف بوده است.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم همچنین از صدور 174 مورد کارت تندرستی و جمع آوری 224 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف خبر داد.

,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه