اخبار داغ

محسن رضایی:

جوانان کاربلد برای تحقق اقتصاد مقاومتی به صحنه بیایند/بستر میدان دادن به جوانان و مردم فراهم نیست/ واگذاری اقتصاد به مردم نتایج خارق العاده ای را خواهد داشت

جوانان کاربلد برای تحقق اقتصاد مقاومتی به صحنه بیایند/بستر میدان دادن به جوانان و مردم فراهم نیست/ واگذاری اقتصاد به مردم نتایج خارق العاده ای را خواهد داشت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقطه‌ی کلیدی اقتصاد مقاومتی، واگذار کردن اقتصاد به مردم است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید جوانان کاربلد به صحنه بیایند اما بستر میدان دادن به جوانان و مردم فراهم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور به خبرنگار زیتون گفت: چند ماه آینده موعد قضاوت نهایی مردم نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی توسط دولت فراخواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

 

,

وی افزود: دولت تلاش هایی را آغاز کرده اما مهمترین اولویت اینست که باید مردم را توانمند کند زیرا که خیلی از مردم دارای استعدادهای فراوانی در حوزه های مختلف هستند اما از توانایی لازمی برخوردار نیستند.

,

 

,

رضایی اظهار داشت: آموزش و اعطای وام با نرخ سودهای ناچیز دو راه حل اساسی در راستای توانمند کردن مردم بشمار می آیند.

,

 

,

وی راه حل مشکلات اقتصادی را تشکیل نهضت مردمی اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: سیاست های رهبرمعظم انقلاب صرفا با تشکیل نهضت مردمی اقتصاد مقاومتی عملیاتی خواهد شد.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقطه‌ کلیدی اقتصاد مقاومتی، واگذار کردن اقتصاد به مردم است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید جوانان کاربلد به صحنه بیایند اما بستر میدان دادن به جوانان و مردم فراهم نیست.

,

 

,

رضایی خاطرنشان کرد: واگذاری اقتصاد به مردم نتایج خارق العاده ای را در پیش خواهد داشت اما امروز، شرایط اقتصاد طوری است که برای ورود و فعالیت جوانان کلی مین، سنگلاخ و سیم‌خاردار وجود دارد.

,

 

,

رضایی تأکید کرد: تحریم ها در زمینه های تسلیحاتی و هسته ای به مراتب بیشتر از تحریم های اقتصادی است اما جوانان با ورود به چنین عرصه هایی حرف اول را در دنیا می زنند. عرصه ی کشاورزی و صنعت به مراتب راحت تر از عرصه های نظامی و هسته ای بوده و به شرط توانمند کردن مردم این عرصه هم شکوفا خواهد شد. 

,

 

,

وی متذکر شد: زمینه برای فعالیت جوانان فراهم نیست و عمده ی انرژی مردم برای دریافت مجوز و تسهیلات صرف می شود که باید این موانع توسط دولت رفع شود.  

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام خاطرنشان کرد: هیچ بانکی در ایران میل اعطای تسهیلات به واحدهای متوسط و کوچک تولیدی را نداشته و همه توجهات آنها بر واحدهای بزرگ تولیدی است. این در حالی است که جوانان بیشتر در واحدهای کوچک متمرکز بوده و البته همین شرکت‌های کوچک، تشکیلات و شرکت‌های بزرگ را پایه‌گذاری کرده و می‌سازند.

,

 

,

وی در پایان اظهار داشت: برای روی کار آوردن جوانان باید ساز و کار لازم توسط دولت فراهم شود تا وضعیت فعلی بهبود یابد، دولت با اختصاص هزینه‌ی چند پروژه بزرگ برای این هدف می‌تواند شرایط لازم را فراهم آورد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه