اخبار داغ

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران:

ادغام و چابک‌سازی اصناف اقدام صحیحی است/به نظرات رؤسای اصناف توجه شود

ادغام و چابک‌سازی اصناف اقدام صحیحی است/به نظرات رؤسای اصناف توجه شود
نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه ما با اصل طرح ادغام صد در صد موافق هستیم، گفت: در ارتباط با کارهای تخصصی و کارشناسی باید از نقطه نظر خود اصناف استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «رازق»، ابراهیم درستی، نائب رئیس اتاق اصناف تهران، در رابطه با مصوبه ادغام اتحادیه‌های همگن با بیان اینکه طبق فرموده حضرت امام (ره)، اصناف بازوی توانمند انقلابند که در اقصی نقاط کشور پراکنده و فعال هستند، اظهار کرد: اصناف در همه حال ولایت مدار و پای حمایت دولت بوده‌اند و در هرمقطع حساسی  پیش قدم بوده و هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «رازق»، ,

وی تصریح کرد: طبق فرمان مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی که خلاءهایی وجود داشت از بخش بسیج اصناف استفاده شد و ما تعامل و هماهنگی تنگاتنگی با آنها داریم و  ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری خود را همیشه حفظ کرده و می‌کنیم.

,

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران در ادامه این مطلب اظهار کرد: در تهران بالغ بر 140 هزار واحد صنفی داریم که تحت نظارت 135 اتحادیه است و  هر اتحادیه شامل هیات مدیره و عضوهایی است که نظر و دیدگاهشان محترم است.

,

وی با بیان اینکه ما با اصل طرح ادغام که اصل چابک‌سازی و دیدگاه هیات عالی نظارت است صد در صد موافق هستیم، چرا که هدف دولت کمک به اصناف است، گفت: اما در ارتباط با کارهای تخصصی و کارشناسی مربوط به اصناف که خودشان حرفی برای گفتن دارند باید از نقطه نظرهایشان استفاده کرد.

,

درستی توضیح داد: باید نظر و دیدگاه اتحادیه‌ها را بگیریم و به اتاق ارائه دهیم و آنها به کمیسون محترم نظارت اعلام کنند، زیرا هیچ چیزی بالاتر از نگاه کارشناسانه نیست و از آنجائی که کسی بیشتر از خود اصناف آشناتر به امور اصناف نیست، این کاشناسی باید توسط خود آنها انجام شود.

,

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران گفت: دولت‌های گذشته تصمیمات خود را همیشه در پشت درهای بسته می‌گرفتند که مورد نقد قرار داشت و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید، شرایط خیلی بهتر شده است.

,

وی توضیح داد: توقع این است که در کارهای تخصصی از نظر و دیدگاه اصناف به صورت تخصصی استفاده شود، دولت دخالت مستقیم به هیچ عنوان نداشته باشد و اجازه ندهد خدای نکرده حربه ای دیگر وارد شود.

,

درستی تصریح کرد: اعمال تهدید و ارعاب منطقی نیست و نمی‌توان با این روش کاری پیش برد، کار وزارتخانه حتما کارشناسی است ولی نباید کسی را تهدید کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر کدام از ما یک صندلی تعلق گرفته که در چارچوب آن، با هدف خدمتگزاری تا لحظه‌ای که هستیم موظفیم از اصناف دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه