اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

کشورهای منطقه از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

کشورهای منطقه از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ای سران عرب از سرگذشت صدام عبرت بگیرید،گفت: آمریکا از صدام که دارای قدرت زیادی بود پشتیبانی نظامی و مالی کرد و خود آمریکا نیز در پایان صدام و حکومت صدام را از بین برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به وقایع و رویداد های دی ماه اشاره کرد و اظهار داشت:  24 دی ماه سال 58 انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب توسط بنیانگزار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) برای سنگر امامت جمعه در پایتخت ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران احیای نماز جمعه است، تصریح کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان،تقوا ، اتحاد و بصیرت است که امام خمینی (ره) در این سنگر مقام معظم رهبری را انتخاب کردند.

,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: تنها مسئولیتی که از طرف امام خمینی (ره) به عنوان یادگاری برای رهبر معظم انقلاب باقی مانده است امامت جمعه پایتخت است که رهبر انقلاب با شایستگی تمام از آن نگهداری کرده است.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه 26 دی ماه سال 57 یکی از روز های خاطره انگیز انقلاب اسلامی ایران است، افزود: قیام  و حضور مردم در صحنه تمام ترفند هایی که آمریکا و هم پیمانان آمریکا برای حفظ و نگهداری قدرت سلطنت پهلوی کشیده بودند را با شکست مواجه کردند در چنین روزی مردم با حضور و استقامت خود باعث شدند شاه معدوم از کشور فرار کند.

,

وی با بیان اینکه 27 دی ماه 34 سالروز شهادت شهید روحانی نواب صفوی است، خاطرنشان کرد:  27 دی ماه گروه و جمعیت مسلمانی با هدایت و رهبری روحانی انقلابی شهید نواب صفوی برای مبارزه با استبداد داخلی، فساد، ظلم و جنایت بپا خواستند.

,

خطیب جمعه زنجان به اهداف قیام شهید صفوی اشاره کرد و تاکید داشت: عمده هدف شهید مبارزه با استبداد، دیکتاتوری و فساد بود که اقداماتی در این مورد انجام داند و نتیجه هم گرفتند که در پایان به شهادت رسیدند.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه  29 دی ماه به نام روز غزه در تاریخ  به ثبت رسیده است، گفت: غزه قطعه کوچکی از فلسطین اشغالی است که در اثر مقاومت مردم در برابر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل آزاد شده است.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در این روزها غزه در محاصره رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم های وابسطه عربی مدعی اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته است، گفت: کشور هایی که تمامی همت آنها حفظ امنیت رژیم غاصب اسرائیل  و مبارزه با جبهه مقاومت است.

,

وی با اشاره به اینکه هر روز از فاجعه خونبار فلسطین بیشتر می گذرد سکوت و سازش سران منطقه در سازش با رژیم کودک کش اسرائیل بیشتر به گوش می رسد، تصریح کرد: کشور های حامی رژیم غاصب اسرائیل به دنبال تامین امنیت برای این رژیم جعلی هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ای سران عرب از سرگذشت صدام عبرت بگیرید،گفت: آمریکا از صدام که دارای قدرت زیادی بود پشتیبانی نظامی و مالی کرد و خود آمریکا نیز در پایان صدام و حکومت صدام را از بین برد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دولت های منطقه بدانند آمریکا و هیچ یک از همپیمانان آمریکا از آنها حمایت نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: محمد رضا پهلوی بعد از 31 ماه خدمت به آمریکا اجازه ورود به آمریکا را ندادند و به مصر منتقل شد.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم به چهار محور اصلی در کشور اشاره کرد و گفت: چهار عنصر اصلی برای قدرتمند بودن و اقتدار مملکت نیاز است.

,

وی با بیان اینکه ایمان و معرفیت دینی اول عنصر ،قدرت علمی دومین عنصر ،اقتصاد مقاومتی سومین عنصر و حفظ عزت ملی محور چهارم برای اقتدار یک کشور است، گفت: حفظ عزت ملی برای همه لازم است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه