اخبار داغ

دبیر مجمع فعالان ادیان و فرق:

جنگ شیعه و سنی نقشه آمریکا برای مقابله با ملت های مسلمان است

جنگ شیعه و سنی نقشه آمریکا برای مقابله با ملت های مسلمان است
دبیر مجمع فعالان ادیان و فرق با اشاره به اقدامات آمریکا برای مقابله با ملت های مسلمان گفت: گروه های تروریستی با هدایت آمریکا جنگ شیعه و سنی راه انداختند تا رژیم صهیونیستی دشمن اول مسلمانان نباشد، این یک پازل از نقشه آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،حجت‌الاسلام جواد محرابی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: باید از هر آنچه که سبب اختلاف در میان امت اسلامی می‌شود، خودداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

 وی افزود: امیدواریم جریان بیداری اسلامی تداوم داشته باشد و بتوانیم که اهداف انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

,

دبیر مجمع فعالان ادیان و فرق بیان داشت: استکبار طی سال‌های اخیر توانست که جریان روبه رشد اسلامی را تا حد زیادی متوقف کند و درگیری تمدنی اسلام و غرب را به درگیری داخلی در جهان اسلام تبدیل کند.

,

محرابی با بیان اینکه باید مراقب باشیم  وحدت امت اسلامی را خدشه دار نکنیم، گفت: مسیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مسیر وحدت اسلامی و برادری است، باید این را بدانیم که وحدت امت اسلامی بزرگترین ابزار برای مقابله با دشمنان جهان اسلام است.

,

 وی افزود: پس از پایان جنگ افغانستان، کشورهای اسلامی با پدیده بازگشت افراد مبارزه از افغانستان به کشورهایشان مواجه شدند و در این دوره القاعده تشکیل شد.

,

 دبیر مجمع فعالان ادیان و فرق با بیان اینکه بیان داشت:  الزرقاوی یکی از رهبران القاعده در عراق بود که جنگ شیعه و سنی را در این کشور را راه انداخت، ابوبکر البغدادی هم در زندان آمریکایی‌ها بود و پس از آزادی از این زندان به رهبری القاعده در عراق رسید.

,

محرابی ابراز داشت: گروه‌هایی همچون القاعده و داعش جوانان مسلمان را از کشورهای مختلف جهان جمع کردند تا با محور مقاومت در عراق و سوریه بجنگند.

,

 وی با اشاره به اقدامات آمریکا برای مقابله با ملت های مسلمان گفت: گروه های تروریستی  با هدایت آمریکا جنگ شیعه و سنی راه انداختند تا رژیم صهیونیستی دشمن اول مسلمانان نباشد، این یک پازل از نقشه آمریکا است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه