اخبار داغ

امام جمعه موقت سردشت:

عمل به عهد و پیمان از نشانه های انسان کامل است/مدیران شهری به تعهدات عمل کنند

عمل به عهد و پیمان از نشانه های انسان کامل است/مدیران شهری به تعهدات عمل کنند
امام جمعه موقت سردشت گفت: پایبندی بر عهد و پیمان و تعهدات مسلمانان از ملزومات کامل شدن دیانت آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، "ماموستا محمد واوی" در ابتدای خطبه های جمعه امروز شهر سردشت، با انتقاد به اینکه عملکرد مدیران در رابطه با شهر سردشت سلیقه ای بوده است گفت: شهر سردشت از نظر وضعیت مبلمان شهری در این چند سال اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و همین موضوع به بحث اصلی محافل عمومی و خصوصی شهروندان تبدیل شده و پسرفت های حاصل از آن ناشی از عملکرد سلیقگی مسئولین شهری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت,

امام جمعه موقت سردشت اظهار کرد: وعده های شورا و شهرداری در رابطه با خروجی دوم شهر، احداث کمربندی،زیرگذر، افزایش فضای سبز و غیره را از مصادیق عمل نکردن به عهد و پیمان برشمرد و گفت: از شهرداری جدید خواستار ارائه برنامه ها و بودجه شهر جهت عمل کردن به تعهدات از تریبون نماز جمعه در هفته های آینده هستیم.

,

وی موضوع خطبه های جمعه امروز شهر سردشت را به قدرشناسی نسبت به دستورات الهی، پیامبر اسلام، انسان های دیگر و والدین اختصاص داد و گفت: قدرشناسی به معنای پایبندی بر عهد و پیمان است و اگر شرایطی برای شکستن آن فراهم شود آن شخص جزو منافقین قلمداد می شود.

,

وی شهروندان را به پایبندی بر تعهدات و عملی کردن آنها تشویق کرد و در این راستا گفت: اخلاق مسلمان جدای از عقیده او نیست و اخلاق هم باید در رفتار و کردارش نمایان باشد در غیر اینصورت دیانت وی کامل نیست.

,

ماموستا واوی در خطبه های دیگر امروز جمعه شهر سردشت به 26 دی ماه سال 57 و فرار شاه از مملکت و همچنین درگذشت آیت الله رفسنجانی اشاره کرد و از عموم شهروندان به خاطر شرکت گسترده در مراسم ارتحال یار و یاور دیرین امام و رهبری تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه