اخبار داغ

استاد دانشگاه تهران مطرح کرد؛

اعمال برخی فشارها از جانب آمریکا برای تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ است

اعمال برخی فشارها از جانب آمریکا برای تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ است
استاد دانشگاه تهران گفت : آمریکایی ها به سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۹۶ بی توجه نیستند و علاقه دارند از طریق تحریم ها مردم ایران را مرغوب کنند که اگر به تیم روحانی رای دهند برخی تحریم ها علیه ایران از جمله ارسال هواپیما به ایران یا پول های نفت و بلوکه را قطره چکانی آزاد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد بخشایش اردستانی استاد دانشگاه تهران در گفتگو با  کرمان۱۴۰۰  در رابطه با نامه اوباما به کنگره آمریکا برای تداوم وضعیت اضطرار ملی درباره ایران، کوبا، لیبی، زیمباوه، ونزوئلا، اوکراین و تروریست‌های مخل فرایند صلح اظهار داشت : اوباما با توجه به این که باید جمعه آینده کاخ سفید را ترک کند و آن را تحویل ترامپ دهد ، بنابراین همراه جان کری وزیر امور خارجه خود یکسری سفارشات و توضیحات را در قالب یک متن شفاهی یا نامه به ترامپ و وزیر خارجه آینده کرده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کرمان۱۴۰۰,

وی گفت : رئیس جمهور انتخابی آمریکایی ها ترامپ شخصیتی است که بارها روزنامه نگاران و اوباما را مورد اتهام قرار داده است و به زبان عادی ، کلاسیک و دیپلماتیک پایبند نیست و بسیار تند صحبت می کند .

,

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : ترامپ در سخنرانی های قبلی خود موضع گیری تندی در خصوص برجام و خاورمیانه داشته است لذا دموکرات ها و اوباما به نحوی می خواهند آینده خود را با توجه به هیجاناتی که در آمریکا وجود دارد حفظ کنند ؛ بنابراین در دعوا بین دموکرات ها با جمهوری خواه ها بایستی یک سری نامه نگاری ها و دستورات اجرایی ارزیابی شود.

,

بخشایش اردستانی عقد قرارداد برجام را با عجله و سست دانست و عنوان کرد : اوباما خود اولین فردی بود که برجام را خدشه دار کرد و کنگره زمان حزب دموکرات ها و اوباما  هم قانون تمدید تحریم های ۱۰ ساله بر علیه ایران را تمدید کرد.

,

وی یادآور شد : اکنون اوباما متوجه شده که تنها راه زیر فشارگذاشتن ایران از طریق تحریم هاست بنابراین طبیعی است که این توصیه را به جمهوری خواهان و هیئت دولت بعدی داشته باشد.

,

استاد دانشگاه تهران ادامه داد : آمریکایی ها به سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۹۶ بی توجه نیستند و علاقه دارند از طریق تحریم ها مردم ایران را مرغوب کنند که اگر به تیم روحانی رای دهند برخی تحریم ها علیه ایران از جمله ارسال هواپیما به ایران یا پول های نفت و بلوکه را قطره چکانی آزاد می کنند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه