اخبار داغ

سریال تصمیم‌های عجیب سازمان لیگ والیبال/ محرومیت کاپیتان در دیدار با تیم ته‌جدولی!

سریال تصمیم‌های عجیب سازمان لیگ والیبال/ محرومیت کاپیتان در دیدار با تیم ته‌جدولی!
در حالی که سعید معروف از ابتدای لیگ در اکثر مسابقات به داوری اعتراض می کرد، هفته‌ای که پیکان به مصاف تیم ته جدولی می رود، محروم شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رفتارهای اهانت آمیز و حاشیه‌ساز سعید معروف ، کاپیتان و پاسور تیم والیبال پیکان از هفته‌های ابتدایی لیگ آغاز شد کمتر هفته‌ای بود که بازی پیکانی‌های بدون اعتراض به قضاوت یا جدال‌های زیر تور سپری شود. جدال‌هایی که اغلب سعید معروف، کاپیتان ملی‌پوش این تیم در آن نقش اول داشت!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در حالی برگزار شد که تیم پیکان در خانه میزبان شهرداری تبریز بود. دیداری که در نهایت با برتری 3 بر 2 تبریزی‌ها و از دست رفتن صدر جدول برای شاگردان پیمان اکبری همراه شد. این بار هم بازی به دور از جنجال و حاشیه نبود. اعتراض‌های گسترده و تند سعید معروف ابتدا به داور دیدار و در ادامه به ناظر مسابقه کار را به جایی کشاند که حالا خبر از محرومیت این بازیکن تا اطلاع ثانوی منتشر شود.

,

 

,

حسین پورکاشیان، ناظر دیدار 2 تیم پیکان و شهرداری تبریز این بار گزارش مو به مو از رفتارها و اهانت سعید معروف به کمیته انضباطی ارائه کرد تا این بار کاپیتان با محرومیت مواجه شود.

,

 

,

این که اهانت و استفاده از الفاظ رکیک از سوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، این بار از سوی کمیته انضباطی نادیده گرفته نشده و برخورد به ظاهر قاطع صورت گرفته است، شاید نکته مثبتی باشد اما سوالی که مطرح می‌شود این است که از این 17 هفته سپری شده از لیگ شاهد رفتارهایی به مراتب بدتر از این هم از سوی سعید معروف بودیم چرا درست در هفته‌ای که تیم پیکان باید به مصاف تیم ته جدولی برود ، این بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود؟

,

 

,

هیچ بعید نیست که مدتی بعد و پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی رای به یک جلسه محرومیت بدهد و سعید تنها در دیدار با شهرداری اراک از بازی در ترکیب تیمش محروم شود! یک رای که شاید در نهایت به تکرار مکررات منجر شود. به نظر می‌رسد برای جلوگیری از این قبیل رفتارها نیاز به برخوردهایی قاطعانه و جدی‌تر است.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه