اخبار داغ

به همت واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان جوانرود؛

40 نفر از دختران مددجوی جوانرودی به اردوی فرهنگی، آموزشی اعزام شدند

40 نفر از دختران مددجوی جوانرودی به اردوی فرهنگی، آموزشی اعزام شدند
به همت واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود 40 نفر از دختران مددجوی این نهاد به اردوی فرهنگی، آموزشی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  جوانرود هه وال،  به همت واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود تعداد 40 نفر از دختران مددجوی این نهاد به اردوی فرهنگی، آموزشی  اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود در این زمینه به خبرنگار جوانرود هه وال، گفت: به همت واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود تعداد 40 نفر از دختران بازمانده از تحصیل و فارغ التحصیل دانشگاهی تحت حمایت این نهاد مقدس به اردوگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه اعزام شدند.

, جوانرود هه وال,

 

,

عزیز مرادویسی افزود: شرکت کنندگان در این اردوی فرهنگی ، آموزشی در کلاسهای آموزشی و تربیتی از جمله کلاسهای آموزش مهارتهای ارتباطی و زندگی، آسیبهای اجتماعی و کلاسها و برنامه فرهنگی و ورزشی شرکت خواهند کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد:  هزینه برگزاری این اردو بیش از سی میلیون ریال برآورد می گردد که از سوی کمیته امداد تامین و بسته های آموزشی تهیه شدهقبل از اعزام ، به حاضرین در این اردو اهداء گردید.

,

 

,

ویسی  خاطر نشان کرد: توانمند سازی ، ارتقای فکری و فرهنگی و رشد و تعالی خانواده های خانواده های تحت حمایت در تمامی عرصه ها  از مهمترین راهبردهای کمیته امداد و برگزاری این اردوهای فرهنگی و آموزشی می تواند گام موثری در راستای رشد و افزایش سطح فکری خانواده های تحت پوشش بخصوص جوانان و نوجوانان باشد.

,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود یاد آور شد: هدف از برگزاری اردوهای مددجویان ایجاد روحیه شادی و نشاط، بالا بردن اعتماد به نفس و ارتقای سطح فکری و فرهنگی ، آموزش خانواده ها در زمینه‌های مختلف و تعمیق باورهای دینی است.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه