اخبار داغ

فرماندار میرجاوه:

معرفی آثار و ابنیه تاریخی باعث رونق صنعت گردشگری میرجاوه می شود

معرفی آثار و ابنیه تاریخی باعث رونق صنعت گردشگری میرجاوه می شود
فرماندار میرجاوه گفت: اطلاع رسانی میراث فرهنگی درخصوص مکانهای تاریخی شهرستان، گردشگران بیشتری را جذب می کند و شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری شهرستان را رونق ببخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرزی میرجاوه با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز؛,

فرماندار میرجاوه در این جلسه اظهار کرد:شهرستان میرجاوه با داشتن آثار تاریخی و طبیعی منحصربفرد، روز به روز بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و در این بین اطلاع رسانی میراث فرهنگی درخصوص مکانهای تاریخی شهرستان، گردشگران بیشتری را جذب می کند و شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری شهرستان را رونق ببخشد و پیش بینی می شود که آمار مسافران نوروزی در سال جدید به مراتب بیشتر از سال های قبل باشد.

,

محمد میهنی با تاکید بر لزوم  آمادگی تمامی ادارات برای میزبانی از مسافران در تعطیلات سال نو، افزود: تمام نهادها و ادارات باید در ارائه خدمات به مسافران نوروز 95 با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند، کشیک های 24 ساعته ادارات برق، راه و شهرسازی، آبفای شهری و روستایی، مرکز بهداشت و شهرداری در ایام تعطیلات نوروز برقرار است و اداراتی مانند آبفای شهری، روستایی، برق، شهرداری و مخابرات از حفاری های غیرضروری در سطح شهر در ایام نوروز خودداری کنند.

,

وی با اشاره به لزوم آماده سازی کمپ های اسکان مسافران، خاطرنشان کرد: مهمانسرای ادارات و سایر اماکن برای اسکان مسافرین آماده باشند تا هدایت مسافرین به صورت واحد انجام شود و تمامی دستگاه هاهای اجرایی باید تلاش کنند تا فضای مناسبی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

,

میهنی تصریح کرد: پاکسازی روستا به خصوص روستاهای هدف گردشگری باید با  هماهنگی بخشداران انجام شود و مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اماکن و شهرداری با مدیریت اداره صنعت و معدن در ایام نوروزی به صورت اکیپ های مشخص شده کار نظارت بر اماکن عمومی را انجام دهند و شهرداری و پایانه نیز آمادگی لازم را در خصوص جابجایی مسافران شهری و برون شهری در ایام تعطیلات نوروزی داشته باشند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه