اخبار داغ

امید زندگانی:

هاشمی رفسنجانی با روحیه مردم داری حامی جامعه هنری بود

هاشمی رفسنجانی با روحیه مردم داری حامی جامعه هنری بود
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: یکی از افرادی که در فرهنگ چهار نسل انقلاب نقش موثری در فرهنگ پیدا کرده بود هاشمی رفسنجانی است،ایشان با شخصیت انسانی و مردمداری حامی جامعه هنری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید زندگانی در گفت گو با  قم فردا، اظهار داشت: مرحوم هاشمی رفسنجانی در رکاب بنیان گذار انقلاب تا پای جان قدم برداشت و این موضوع بر همگان اثبات شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,  قم فردا,

وی افزود: یکی از افرادی که در فرهنگ چهار نسل انقلاب نقش موثری در فرهنگ پیدا کرده بود هاشمی رفسنجانی است،ایشان با شخصیت انسانی و مردمداری حامی جامعه هنری بود.

,

زندگانی با اشاره به حضور خود در مراسم بزرگداشت هاشمی گفت: بدون هیچ گرایش سیاسی از طرف جامعه هنری وظیفه خود می دانستم که در این مراسم ادای دین کنم.

,

وی با انتقاد به افرادی که به دنبال حاشیه سازی برای آیت الله هاشمی بودند، نیز گفت: اختلافات سلیقه ای در جامعه سیاسی امری طبیعی است که بعضا با بی درایتی مغرضانه نیز اعمال می شود،مراسم مرحوم هاشمی، مراسم خداحافظی، تشییع،دفن و ختم یک پدر برای تمامی ایران بود.

,

وی بیان داشت: دلیل حاشیه سازی بعضی افرادی که محدود  هم هستند را نمی دانم، سنگ انداختن به دیوار بتنی که تک تک آجر های آن با صداقت چیده شده است آن را خراب نمی کند. افرادی که همیشه به دنبال تشنج زایی هستند نباید برای بیان افکار و عقاید خود از شخص سیاسی سوء استفاده کنند که دار فانی را وداع گفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه