اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان:

فلاورجان باید به قطب کشتی استان تبدیل شود

فلاورجان باید به قطب کشتی استان تبدیل شود
رئیسی گفت: چشم انداز ما این است که در سال های آینده بتوانیم فلاورجان را به عنوان قطب کشتی استان معرفی نماییم که در این بین نقش باشگاه ها در قهرمان پروری باید بسیار پر رنگ باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان در گفتگو با پلنا ضمن اشاره به بازدید های دوره ای خود از مکان ها و باشگاه های ورزشی گفت:طی برنامه ریزی انجام شده هر روز از مکان ها و سالن های مورزشی بازدید داریم و به ورزشکاران مختلف یک خداقوت می گوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پلنا,

رحمان رئیسی با اشاره به این مطلب که خود نیز یک کشتی گیر بوده است و نگاه ویژه ای به این ورزش اصیل دارد، گفت: شهرستان فلاورجان در زمینه کشتی در چندسال گذشته بر روی نو نهالان سرمایه گذاری کرده است و در مسابقات ملی نیز قهرمانان خوبی داشته ایم؛ اما این برای ورزش اول کشور در فلاورجان مناسب نیست.

,

وی ادامه داد: چشم انداز ما این است که در سال های آینده بتوانیم در رده های مختلف قهرمانان شایسته  ای در این رشته ورزشی به عرصه های ملی و بین مللی معرفی کنیم و فلاورجان را به عنوان قطب کشتی استان معرفی نماییم که در این بین نقش باشگاه ها در قهرمان پروری باید بسیار پر رنگ باشد.

,

رئیسی همچنین اظهار امیدواری کرد: در صورتی که بتوان یک خوابگاه در شهرستان فلاورجان ساخت می شود مسابقات کشتی کشوری و استانی را در این شهرستان میزبانی کرد که به پیشرفت این رشته کمک شایانی بشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه