اخبار داغ

در پی سفر وزیر راه به استان بوشهر؛

جناب آخوندی! جاده مرگ را بلدی؟/ مردم بخش ارم چشم انتظار مطالبه شان هستند

جناب آخوندی! جاده مرگ را بلدی؟/ مردم بخش ارم چشم انتظار مطالبه شان هستند
چند سالی است که مردم بخش ارم چشم انتظار رسیدگی به تنها مسیرنزدیک و اصلی ترددشان به مرکز شهرستان دشتستان یعنی برازجان هستند ولی خواسته های به جای آنان تا کنون بی تاثیر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " مسیر تنگ ارم- برازجان به عنوان یکی از قدیمی ترین و خطرناک ترین مسیر در استان بوشهر به شمار می رود که سالیانه در این مسیر مرگبار و پرپیچ خم شاهد پرپر شدن افراد زیادی به خاطر تصادفات نیز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

یکی دیگر از خطرات این مسیر تنگی و تاریکی در شب آن است که مدتی بود جولانگاه امنی برای خوروهای شوتی شده بود که با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی دغدغه این خوردها بیش از بیش کم شده است ولی هنوز پیج های جانگیر بی رحم و کوههای سربه فلک کشیده در کمین جان افراد هستند.

,

اکنون در رسانه های بومی خبر از آمدن وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر درج شده است مردم شهرستان دشتستان انتظارهای زیادی برای بررسی جاده های در این شهرستان هستند که یکی از این انتظارات دیرینه درست کردن مسیرهای پروپیچ خم بخش ارم به مرکز شهرستان است.

,

از سوی دیگر یکی از مطالبه های به جای مردم بخش تنگ ارم رسیدگی به این جاده است تا با برطرف کردن معایب این مسیر ترددی  آرام و بی خطری را در آینده را سپری کنند.

,

در بدو راهیابی سعادت به عنوان نماینده مردم دشتستان در مجلس  شورای اسلامی، در پی وقوع تصادفات بسیاری در محور تنگ ارم به برازجان که در آخرین مورد آن منجر به مرگ 5 تن از هم استانی ها شد، اهالی  تنگ ارم با نوشتن نامه ای خطاب به محمد باقر سعادت منتخب مردم دشتستان در مجلس دهم شورای اسلامی ضمن ابراز گلایه از مسئولان دولت که وعده اصلاح این جاده را در حد شعار روی زمین گذاشتند، خواستار پیگیری این موضوع به عنوان اولویت کار وی در این سمت شدند که تا این تاریخ چند ماه می گذرد ولی هنوز خبری از اصلاح این جاده نیست.

, نامه ای خطاب به محمد باقر سعادت ,

حال جا دارد که نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و شخصی که رای اعتماد و ورود خود به بهارستان را از مردم بخش ارم گرفت تصمیمی جدی را برای این مسیر اتخاذ کند و شخص وزیر را از راه زمینی به این منطقه بیاورد تا از نزدیک خطرات واقعی این جاده را لمس کند.

, حال جا دارد که نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و شخصی که رای اعتماد و ورود خود به بهارستان را از مردم بخش ارم گرفت تصمیمی جدی را برای این مسیر اتخاذ کند و شخص وزیر را از راه زمینی به این منطقه بیاورد تا از نزدیک خطرات واقعی این جاده را لمس کند., حال جا دارد که نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و شخصی که رای اعتماد و ورود خود به بهارستان را از مردم بخش ارم گرفت تصمیمی جدی را برای این مسیر اتخاذ کند و شخص وزیر را از راه زمینی به این منطقه بیاورد تا از نزدیک خطرات واقعی این جاده را لمس کند.,

جناب سعادت! دیگر چیزی نمانده است که مسیر تنگ ارم – برازجان  به جاده مرگ معروف شود و و در گذشته خانواده های زیادی را داغدار کرده است جای دارد با برطرف کردن خطرات این مسیر شاهد مرگ و میرهای کمتری در این مسیر باشیم و انتظار می رود این مطالبه به حق مردم بخش ارم به جد پیگیری کنید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه