اخبار داغ

پس از مدتی وقفه:

هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضا شهرستان گالیکش آغاز به کارکرد + تصاویر

هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضا شهرستان گالیکش آغاز به کارکرد + تصاویر
رییس هیئت ورزشی بیماری‌های خاص گالیکش گفت: پس از مدتی وقفه هیئت ورزشی بیماری‌های خاص و پیوند اعضا شهرستان گالیکش شروع به کارکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه هادی زمانی در نخستین جلسه آغاز به کار اعضای جدید هیئت بیماری‌های خاص و پیوند اعضا شهرستان گالیکش گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در اواخر دولت ششم آغاز به کار و در سال 1378 به عضویت فدراسیون جهانی پیوند اعضا درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh2079 1

, nilkooh2079 1,

وی افزود: هیئت ورزشی بیماری‌های خاص گالیکش پس از چند مدت وقفه در امر خدمت‌رسانی به بیماران خاص فعالیت‌های خود را از سر گرفته و با اعضای جدید آغاز به فعالیت کرده است.

,

به گفته زمانی این هیئت باهدف کمک به بیماران خاص شهرستان شکل‌گرفته و در نظر دارد با توجه به توان و امکانات موجود در جهت کمک در بهبود جسمی و روحی بیماران خاص قدم بردارد.

,

رییس هیئت ورزشی بیماری‌های خاص گالیکش افزود: این هیئت بیماران هموفیلی، دیابتی، تالاسمی، پیوند اعضاء، سرطانی و بیماران مبتلابه ms را شامل می‌شود و مسائل ورزشی، فرهنگی و بیماری افرادی که عضو این هیئت هستند را پیگیری می‌کند.

,

وی خاطرنشان ساخت: فعالیت بیماران خاص در ورزش و میدان‌های جهانی تأثیر به سزایی در افزایش روحیه نشاط و امید به زندگی این افراد داشته و ازلحاظ اقتصادی، اجتماعی و تحصیلی به این افراد کمک می‌کند.

,

زمانی گفت: در این جلسه ضمن بررسی وضعیت بیماران تحت پوشش این هیئت، پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور شناسایی و ثبت تشکیلاتی آن‌ها از سوی اعضای هیئت صورت گرفت.

,

وی در پایان درخواست کرد: همه‌ی مردم عزیز گالیکش که دغدغه‌ای برای کمک به بیماران خاص دارند می‌توانند با عضویت در هیئت بیمارهای خاص شهرستان، گره ای از مشکلات این بخش از جامعه را باز و مشکلات آنان را مرتفع کنند.

,

شایان‌ذکر است هادی زمانی ریاست، محمد خسروی نائب رییس، سید سعید حسینی روابط عمومی و خانم‌ها اعظم قربانی دبیر و افسانه وزیری منشی این هیئت هستند.

,

علاقه‌مندان جهت عضویت یا همکاری با این هیئت می‌توانند ۰۹۰۵۹۲۰۰۹۷۲ هادی زمانی یا ۰۹۱۱۷۰۳۹۲۴۳ خانم خدیجه قربانی تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه