اخبار داغ

درد دل یک شهروند با مسئولان بوکان/

لطفا منیت ها را کنار بگذارید

لطفا منیت ها را کنار بگذارید
یک شهروند بوکانی در یادداشتی کوتاه تحت عنوان درد دلی رسانه ای با مسئولان برخی از مشکلات این شهرستان را مورد توجه قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛امروزە کە در شهرمان نسبت بە تمام شهرهای کشور و بالاخص شهرهای اطراف در اثر بی خیالی و کم کاری نوعی مسئولان ارشدش هیچ بارقه امیدی از توسعه را به چشم ندیده ایم. وظیفه شهروندی ایجاب می کند در این باره سکوت نکنم و از این رو چند کلامی از درد دل هایم بعنوان یک شهروند بیان نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مُکریان,

در جمع ها، نشست ها، هر جا، بارها و بارها از مشکلات و از مسئولین صحبت کردیم و بارها و بارها هم بسته به فکر و تخصص خود راهکار نشان داده ایم. بارها و بارها شنیده اید که ما خواستار رفع تبعیض به خاطر تعلقمان به گروهها و دسته هایی غیر از گروه مسئولین مسلط شده ایم و از گروههای دنیای مجازی گرفته تا نشست با مسئولان بوکان داد زده ایم، فریاد کرده ایم بنا بر مقتضای قانون اساسی و تخصص افراد، متخصصین را به کار بگمارید، جوانان بیکار مردم را دریابید، شهر را دریابید.

,

ای مسئولین شما طبق قانون اساسی و عرفی مسئول هستید، خواهش می کنیم وظایف قانونی خود را انجام دهید و سعی نکنید با فرافکنی، گروهها و دسته های غیر مسئول و مسئول را بانی این همه بی کفایتی معرفی کنید. مگر بارها و بارها از انواع تریبونها داد نزده ایم مردم را دریابید و دست از کینه کشی بردارید، منیت را رها کنید.

,

آیا ما غیر از نقد و بررسی اوضاع کار دیگری انجام داده ایم؟ آیا شده است که وقتی شما کاری به شهروندان محول کرده اید، از قبول مسئولیت بگریزند؟ آیا حتی یک مورد اتقاق افتاده است که ما شهروندان جلوی پروژه ها و کارهای شما را بگیریم و برای شما مشکل ایجاد کنیم؟ آیا اگر کاری انجام نشده است، ما مسئولیم یا مسئولیت با شما است؟ مگر شما مسئولان فرزندان همین خاک و شهر نیستید؟ مگر شما تعصب به این سر زمین ندارید؟ شما را چه شده است که شهر ما به این روز افتاده است؟ چرا از مسئولیت خود فرار می کنید؟ چرا اگر نمی توانید کاری برای مردم انجام دهید، کار را به کاردان نمی سپارید؟

,

آی مسئولین بوکان، فردا را به یاد خود بیاورید که مجبور هستید با ما در این برهوت و بیابانی که شما درست کرده اید قدم بزنید؟ شما را به خدا قسم خودتان را جدا از این مردم ندانید. شما متعلق به همین مردم هستید و مجبور هستید با همین مردم و در همین شهر زندگی کنید.

,

آیا پیام ما به شما غیر از موارد فوق الذکر بوده است ؟! انصاف داشته باشید و در زندگی شخصی دیگران به نفع خودتان دخالت نکنید. چرا به قانون کشور عمل نمی کنید و سعی دارید با رانت کارهای ضروری مردم را از آنها بگیرید و به شریک انتخاباتی خود بسپارید.

,

درد دلهای فراوانی وجود دارد اما از اطاله کلام می پرهیزیم.

,

برای ما شهروندان و شما هردو، هریک در زمینه خود ولی با همه توش وتوان خود، آرزوی عبور از منیت خواهی و گروه و دسته خواهی می کنم. پس از سالها پراکندگی و بد گمانی، با این همه سیلاب دروغ و تهمت و فریب که بر ما روان شده است و ناچار چیزی از لای ولجنش در ما می نشیند اتحاد آسان نیست تربیتی نو می خواهد با بینشی درست و اراده ای استوار و در همه حال فراتر شدن از حقارت هایی که در همه ماست. متحد ماندن دشوار تر از متحد شدن است، مداومتی می طلبد که چه بسا خسته کننده هم می تواند باشد، اما امکانپذیر است.

,

آی مسئولین آگاهانه و مسئولانه قدم بردارید و نیک بدانید مسئولیت این همه تشتت آرا و عدم نزدیکی مردم به شما نتیجه عملکرد شما و تبعات آن نیز کاملا دامنگیرتان خواهد بود.

,

دکتر علی حسین زادە

,

انتهای پیام/ ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه