اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

تقویت برنامه‌های فرهنگی محوری‌ترین برنامه‌ ورزش بابلسر است/ نامگذاری تمامی اماکن ورزشی به‌نام شهدا

تقویت برنامه‌های فرهنگی محوری‌ترین برنامه‌ ورزش بابلسر است/ نامگذاری تمامی اماکن ورزشی به‌نام شهدا
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های ورزش این شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، اسماعیل پهلوان در جلسه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت و ایثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: وظیفه مدیران  ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه میان جوانان، نوجوانان و نسل آینده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,


وی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید اخلاق و رفتار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های ورزش شهرستان بوده و جهت رسیدن به حد مطلوب در این زمینه نیازمند همت مضاعف مجموعه بزرگ ورزش شهرستان هستیم.


رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه هیچ برنامه فرهنگی با ارزش‌تر و مهم‌تر از حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، شهید و شهادت نیست، خاطرنشان کرد: برای دست‌یابی به این اهداف و تقویت باورهای فرهنگی در حوزه شهادت در صدد هستیم در دهه مبارک فجر امسال دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان را برگزار کنیم.


پهلوان تصریح کرد: مهم ترین اهداف ما در برگزاری این مراسم انتقال پیام شهدا به نسل جوان جامعه به ویژه ورزشکاران هستیم.


وی از نامگذاری اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان به‌نام شهدای خبر داد و بیان کرد: به‌زودی تمامی اماکن ورزشی به‌نام شهدا نامگذاری می‌شود و برای نوسازی تابلوهای شهدا اقدام مناسبی صورت می‌گیرد.


رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار را از برنامه‌های ایام الله دهه فجر دانست و گفت: اداره ورزش و جوانان برای بهره‌مندی خانواده شهدا و همچنین جانبازان گرانقدر از اماکن ورزشی شهرستان آماده مساعدت و همکاری است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه