اخبار داغ

پیگیری های کلار نتیجه داد

کارگران فولاد چهارمحال و بختیاری با نظارت اداره کار قرارداد بستند

کارگران فولاد چهارمحال و بختیاری با نظارت اداره کار قرارداد بستند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن گفت: کارگران شرکت انرژی گستر فولاد چهارمحال و بختیاری صبح امروز با نظارت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرارداد بستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید جلیل حسینی در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: کارگران شرکت انرژی گستر زیرمجموعه مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بروجن با شرکت فولاد پایه که کار خود را در فولاد آغاز کرده قرارداد بستند.

حسینی با بیان اینکه شرکت انرژی گستر پروژه خود را به اتمام رسانده است، افزود: کارگران انرژی گستر در شرکت "فولاد پایه" مستقر در مجمتع فولاد چهارمحال و بختیاری مشغول به کار می شوند.

با جابجایی پیمانکار داخلی شرکت امکان بکارگیری مجدد کارگران فراهم شد

فرماندار بروجن هم روز گذشته در همین خصوص، اظهار داشت: بدنبال لغو قرارداد ۳۵ نفر از کارگران یک شرکت زیرمجموعه مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری، با تمهیدات اندیشیده شده و جا به جایی پیمانکار داخلی شرکت امکان بکارگیری مجدد این کارگران تا پایان هفته جاری ممکن شد.

سیدسیف ا... فیاضی گفته بود: با قول مساعد مسئولان این صنعت مادر در شهرستان و آغاز فعالیت پیمانکار جدید قرارداد کارگران مورد نظر تمدید و کار با روال گذشته ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است پایگاه خبری تحلیلی کلار به دنبال تجمع اعتراضی ۳۵ نفر از کارگران شرکت انرژی گستر فولاد چهارمحال و بختیاری گزارشی در این زمینه منتشر کرد.

خاطرنشان می شود کارگران شرکت انرژی گستر فولاد چهارمحال و بختیاری که طی چند روز اخیر دوبار در اعتراض به تعدیل نیرو تجمع کرده بودند در نهایت امروز با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با شرکت فولاد پایه قرارداد بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
, با جابجایی پیمانکار داخلی شرکت امکان بکارگیری مجدد کارگران فراهم شد, با جابجایی پیمانکار داخلی شرکت امکان بکارگیری مجدد کارگران فراهم شد,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه