اخبار داغ

فعال فرهنگی؛

راه اندازی قارچ گونه شبکه های ماهواره ای راهبرد دشمنان در از بین بردن فرهنگ دینی است

راه اندازی قارچ گونه شبکه های ماهواره ای راهبرد دشمنان در از بین بردن فرهنگ دینی  است
یک فعال فرهنگی گفت: راه اندازی قارچ گونه شبکه های ماهواره ای یکی از راهبردهای استکبار جهانی و صهیونیست ها برای از بین بردن فرهنگ دینی و روحیه اسلام خواهی و مقاومت در ملت هاست که این راهبرد از طریق بی بند و باری جنسی امروزه به اوج خود رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احترام حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با محوریت ماهواره و اثرات مخرب آن بر خانواده ها اظهار داشت: با عنایت به سرعت و گسترش تعداد شبکه های فارسی زبان ماهواره ای و با توجه به اینکه در سال 1357 نخستین شبکه فارسی زبان ماهواره ای تأسیس شد؛ می توان گفت جنگ نرم رسانه ای بر ضد جامعه ایرانی در ظاهر و محتوا گسترده شده و ابعاد بسیار وسیعی پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: شبکه های جدید بیشتر به مسائل فرهنگی- اجتماعی توجه کرده و خانواده و روابط انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه مورد هدف قرار داده اند.

,

این فعال فرهنگی بیان داشت: ‌امروز نظام استبار جهانی دریافته است که با تکیه بر مطالب صرفاً سیاسی نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند؛ بلکه در قالب فرهنگ می تواند مخاطب را بدون آنکه متوجه شود استحاله کند و او را به سمتی که میل و هدف خودش است؛ هدایت کند و از هر راهی برای ضربه زدن به ما و هویت دینی ما و نیل به اهداف شوم خود بهره ببرد.

,

این فعال فرهنگی  تصریح کرد: راه اندازی قارچ گونه شبکه های ماهواره ای یکی از راهبردهای استکبار جهانی و صهیونیست ها برای از بین بردن فرهنگ دینی و روحیه اسلام خواهی و مقاومت در ملت هاست که این راهبرد از طریق بی بند و باری جنسی امروزه به اوج خود رسیده است.

,

حیدریان افزود: آنها قصد دارند با پخش برنامه های با محتوای هرزگی و بی بندباری اخلاقی، فرهنگ منحط غربی را در کشورهای اسلامی به خصوص در کشور ما پیاده کرده و به ترویج زندگی مادی و بی قید و بند جنسی بپردازند.

,

وی بیان داشت:‌شاید برخی از افراد در ذهن خود این طور تداعی کنند که تکنولو‍ژی و ابزارها چه بخواهیم و چه نخواهیم جوامع امروز بشری را در نوردیده است و باید همپای تکنولو‍‍ژی به پیش رفت؛ اما باید پذیرفت که علم و صنعت و تکنولوژی تا وقتی مفید هستند که در خدمت بشریت قرار گیرند.

,

این فعال فرهنگی اظهار داشت:‌اگر بنا باشد صنعت و تکنولوژی  ساخته دست بشر، ترقی و پیشرفت انسان را به مخاطره بیندازد و موجب عقبگرد و پسرفت ملت ها شود، عقل و شرع مقدس مفسر بودن آن را تأیید می کند و استفاده از آن را مجاز نمی داند.

,

حیدریان گفت: اینجاست که  والدین و خانواده ها باید مراقب باشند تا در دام این تکنولوژی نیفتند و خود و فرزندان خود را بیشتر مراقبت کنند که بیگانگان فرهنگ لاابالی گری و فساد و تباهی را به اسم فرهنگ برتر،‌به خورد ما و فرزندان ما ندهند و ما را از فرهنگ غنی و مترقی اسلام دور نکنند.

,

وی افزود: البته واضح است که ما نباید در برابر دنیای غیرانفعالی برخورد کنند و منتظر باشیم تا آنها سریال ساخته و ما آن را رد کنیم؛‌بلکه باید آموزه های دینی و اخلاقی را فعالانه و پویا برای جامعه تبیین کنیم.

,

این فعال مسائل فرهنگی و اجتماعی بیان داشت:‌در این میان وظیفه رسانه ها به خصوص صدا و سیما و متولیان فرهنگی کشور و استان است که برای تقابل با رسانه  های دشمن با کاری کارشناسانه، میان نسل جوان و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و بومی کشورمان ژیوند بیشتری را ایجاد کنند تا هیچ تهاجمی از سوی بدخواهان این ملت کارساز نشود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه