اخبار داغ

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

تاریخ خون بار کردستان سند شجاعت، مقاومت و ایثار مردم کردستان است

تاریخ خون بار کردستان سند شجاعت، مقاومت و ایثار مردم کردستان است
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور: مردم کردستان از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی، برای اعتلای آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی خون دادند و ثمره این خون ها اقتدار نظام و آرامش مردم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یادواره 220 شهید بمباران بیست و هشتم دیماه سال 1365 و روز ملی مقاومت مردم سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهاجر و انصار استان کردستان گفت: سی سال پیش و در چنین روزی جنگنده های رژیم بعث عراق 20 نقطه از خاک کردستان را آماج حملات وحشیانه خود قرار دادند و ما امروز بعد از گذشت چندین سال از آن واقعه سخت و جانکاه این جا گرد هم جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به 5.400 شهید انصار و 18.000 شهید مهاجر استان کردستان ابراز داشت: وجب به وجب این خطه از خاک ایران اسلامی آغشته به خون شهیدان است و آسایش و آرامش امروز جامعه ما به واسطه خون هایی است که در این سرزمین به زمین ریخته شده است.

,

 

,

سردار انصاری با بیان اینکه تاریخ خون بار کردستان سند شجاعت، مقاومت و ایثار مردم کردستان است ابراز داشت: مردم کردستان از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی، برای اعتلای آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی خون دادند و ثمره این خون ها اقتدار نظام و آرامش مردم می باشد.

,

 

,

وی با اشاره به بمباران های مکرر شهرهای استان کردستان اظهار داشت: مردم کردستان در سه جبهه با نظام سلطه در حال جنگ بودند؛ اول: جبهه مقابله و مبارزه با گروهک های ضد انقلاب بود. تقدیم بیش از 1.000 شهید پیشمرگ مسلمان کرد نشان دهنده مقاومت و ایستادگی مردم این نقطه از ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی می باشد. دوم: جبهه مقابله و مبارزه با رژیم تا بن دندان مسلح بعث عراق بود. سوم: جبهه مبارزه و مقابله فرهنگی؛ مردم کردستان برای دفاع از ارزش ها و آرمان ها و فرهنگ ناب خود، علی رغم درگیری و جنگ و خون ریزی، هیچ گاه حاضر نشدند مدارس و حوزه های علمیه را تعطیل نمایند و اگر امروز فرهنگ غنی مردم کردستان حفظ شده است به دلیل پایداری مردم کردزبان در آن دوران می باشد.

,

 

,

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اهداف دشمن از بمباران و ترور روحانیون و شخصیت های برجسته کردستان ابراز داشت: دشمن فهمیده بود که مردم کردستان می خواهند کُرد ایرانی بمانند و به انقلابشان وفادار باشند؛ برای همین منظور دست به جنایات کثیفی می زد تا از مردم انتقام بگیرد.

,

 

,

سردار انصاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب کردستان را یک استان فرهنگی نامیدند اظهار داشت: این نام گذاری نشان می دهد که پایه و اساس ایستادگی و مقاومت مردم مردم کردستان در برابر استکبار جهانی مربوط به فرهنگ غنی مردم این دیار می باشد.

,

 

,

وی با اشاره به حضور مستشاران آمریکایی در ایران ما قبل از پیروزی انقلاب گفت: امروز تمام پیشرفت ها و اقدامات نظامی، موشکی، پزشکی، هسته ای و هوا فضا توسط کارشناسان بومی انجام می شود و این اعتماد به نفس و تکیه بر قدرت و توان داخلی به برکت خون شهیدان می باشد.

,

 

,

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: یک روز جنگ در کوچه پس کوچه های شهر سنندج بود، ولی امروز به برکت خون شهیدان و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) جنگ و درگیری به مرزهای اسرائیل غاصب کشیده شده است.

,

 

,

سردار انصاری با اشاره به وظیفه امروز مردم ایران اسلامی گفت: امروز همه کسانی که دغدغه انقلاب اسلامی را دارند، وظیفه دارند با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، راه شهدا را ادامه دهند و این حرکت باید با وحدت کلمه و در لوای خط رهبری صورت پذیرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه