اخبار داغ

به بهانه چهلمین روز عروج آسمانی جانباز لرستانی؛

ایثارگری که خود را بدهکار انقلاب می دانست

ایثارگری که خود را بدهکار انقلاب می دانست
فقدان مردی از جنس خورشید با عزت نفس و مناعت طبع بالا که علیرغم آن همه ایثار همواره خود را بدهکار نظام و انقلاب می دانست و بدون هیچ گونه چشمداشتی با عشق و علاقه پرچمدار نظام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از جانبازان به‌عنوان شهیدان زنده‌ یاد می‌کنند، آنان شیفتگانی هستند که با سلاح ایمان، عقیده و معنویت، دست از تمام وابستگی‌های زندگی خود شسته، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم‌خورده اسلام، انقلاب و دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام پرداخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

جانبازان عزیز ماندند تا چنین روزهای سرنوشت سازی پیام یاران شهید خود را بازگو کنند و برای مواظبت از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس هشدار دهند.

,

جانبازان بعد از سالها مبارزه و تحمل رنج جراحت صف کشیده اند تا هجرت دیگری آغازکنند این روزها خبر شهادت جانبازان زیاد به گوش می رسد.

,

هر کدام از جانبازان که به فیض شهادت نائل می شوند، خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و تصویر روشنی ازخون ها و حماسه ها را به یاد می آورند.

,

 انگار امروز ماموریت بیدارباش ما را به آنها داده اند که هر روز با شهادت خود بر ما بانگ می زنند که ای امت امام (ره) بیدار باشید و ارزش ها را به یاد آرید.

,

خبر شهادت جانبازان انگار صور اسرافیلی است که هر لحظه به گوش جان می رسد که ای مردم به گوش باشید که مرگ در کمین است و همه را در بر خواهد گرفت، پس چه زیباست که با شهادت به سرانجام رسید؛ چه زیباست که برای پایان کار خود، کارنامه ی در خوری داشته باشیم.

,

جانباز شهیدعلی فریدنی بیست و هفتم مهر ماه سال 1359 در دفاع وطن خود در شهر بستان  از ناحیه پا و سر هدف ترکش  دشمن بعثی قرار گرفت و چشم چپش را از دست داد و سرانجام بعد از 36 سال تحمل  درد و رنج حاصل از مجروحیت 25آذرماه امسال به فیض شهادت نائل آمد.

,

جانباز شهید علی فریدنی

, جانباز شهید علی فریدنی,

بالاترین مرتبه اخلاص آن است که در عمل چشم از اجر دنیوی و حتی اخروی پوشید و نظر او فقط جلب رضای حضرت دوست باشد و او یکی از جنس مردان مرد بود چرا که  روز تشیع اش همه آمده بودند،همان همرزمانی که بودنشان پشت انسان را گرم می کرد و با حضور خود سرمای هوای را نیز گرمی بخشیدند.

,

 چهل روز است که بر نزدیکان و یارانش سخت می گذرد، فقدان مردی از جنس خورشید با عزت نفس و مناعت طبع بالا  که علیرغم آن همه ایثار همواره خود را بدهکار نظام و انقلاب می دانست و بدون هیچ گونه چشمداشتی با عشق و علاقه پرچمدار نظام بود. 

,

 ندیدم آیینه ای چون لباس خاکی ها               همان قبیله  که بودند غرق پاکیها

,

دلیل غربتشان اهل خاک بودن ماست                نه بی مزار شدن ها، نه بی پلاکیها

,

به آسمان  که رسیدن رو به ما گفتند                   زمین چقدر حقیر است، آی خاکی ها

,

خدایش در جوار اولیا الهی جای دهد  که عاش سعیدا و مات سعیدا

,

حاج احمد لک؛رزمنده دوران دفاع مقدس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه