اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان در گرمسار:

گرمسار رتبه اول جمع آوری زکات را در استان دارد

گرمسار رتبه اول جمع آوری زکات را در استان دارد
مدیرکل کمیته امداد استان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهارداشت: شهرستان گرمسار با رشد 27 درصدی جمع اوری زکات نسبت به سال گذشته رتبه اول استان را بدست آورده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه شورای زکات شهرستان گرمسار با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و امام جمعه گرمسار و دیگر مسئولان اجرایی در محل ستاد نماز جمعه این شهر برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

سید جواد رضوی؛ مدیرکل کمیته امداد استان با بیان این مطلب افزود: در 9 ماه سال جاری در کل استان سمنان بیش از 50میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است که این نشان از توجه بالای کشاورزان و دامداران و باغ داران به مقوله اسلامی و واجب این فریضه الهی است .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در ادامه به اجرای پروژ های عمرانی و خاص در روستا ها جمع آوری زکات در استان تاکید کرد و گفت: تمام مبالغ جمع آوری شده زکات در هر روستایی در همان مکان مورد استفاده قرار می گیرد .
رضوی در ادامه از اجرای حدود 20 پروژه عمرانی در روستاهای استان از حمل جمع آوری زکات اشاره کردو افزود: امار های حوزه زکات نشان از رتبه خوب این استان در این بخش حکایت دارد .
در ادامه این جلسه حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار به جمع آوری بیش از 6 میلیاردر یال زکات از مردم و روستا های اطراف شهرستان گرمسار در قالب زکات واجب و مستجبی اشاره کرد و اظهارداشت: شهرستان گرمسار در بخش جمع آوری زکات نیز نسبت به برنامه پیش بینی شده و ابلاغی بیش از 146 درصد فراتر رفته است که این نشان از توجه بالای این مردم شهرستان به مقوله های مذهبی است .
امام جمعه گرمسار در ادامه به توجیه و تبلیغات در بخش زکات در روستا تاکید کرد و ادامه داد: روحانیون و معتمدین در هر منطقه باید روش های جمع اوری و فواید این مقوله اسلامی رابه مردم تشریح کنند تا بدانند زکات باعث نعمت فراوان می شود و می تواند باعث رشد و توسعه دنیایی و اخروی گردد.

, .,
, .,
, .,
, .,
, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه