اخبار داغ

وزیر سابق اطلاعات در تبریز مطرح کرد؛

کری به ظریف قول داده بود شما از اسد دست بکشید، ما مقاومت را برایتان حفظ میکنیم!

کری به ظریف قول داده بود شما از اسد دست بکشید، ما مقاومت را برایتان حفظ میکنیم!
مصلحی اظهار داشت: برجام هیچ ثمری نداشت اما عده ای میگویند برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت. کدام جنگ؟..چرا دروغ می گویید؟ اگر بنا بر جنگیدن باشد ما سی و هشت سال با آمریکا درحال جنگیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون ، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در مسجد امام صادق(ع) میدان پیشقدم تبریز با اشاره به هشدار رهبری مبنی بر حفظ راه و مرام امام(ره) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در کنار مرقد امام، به نوعی تهدیدات انقلاب و نظام را ترسیم کردند؛ ایشان فرمودند اگر ملت ایران و ما مسئولین راه امام را گم کنیم، یا غفلت ورزیم و یا عمدا راه امام را کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

عده ای در داخل سرمایه گذاری سنگینی میکنند تا راه امام گم شود

, عده ای در داخل سرمایه گذاری سنگینی میکنند تا راه امام گم شود, عده ای در داخل سرمایه گذاری سنگینی میکنند تا راه امام گم شود,

وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب اگر تامل و دقت نداشته باشند راه امام گم خواهد شد؛ عده ای سرمایه گذاری سنگینی میکنند تا راه امام گم شود، همچنانکه در دوره اصلاحات امام را به موزه ها حواله کردند. از امام خاطره می گویند و منویات صریح امام در وصیت نامه شان را زیر سوال قرار می دهند.

,

مصلحی خاطرنشان کرد: این عده درخاطرات، تکه مدنظر خود را می گویند و راه اصلی را منحرف می کنند. شبکه های بیگانه نیز سرمایه گذاری سنگینی در تحریف حرفه ای راه امام انجام می دهند.

,

برخی ها افتخارات دوران دفاع مقدس را به رخ مردم میکشند اما بویی از مشی امام نبرده اند

, برخی ها افتخارات دوران دفاع مقدس را به رخ مردم میکشند اما بویی از مشی امام نبرده اند, برخی ها افتخارات دوران دفاع مقدس را به رخ مردم میکشند اما بویی از مشی امام نبرده اند,

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: نسل اول و دوم انقلاب نحوه رفتار و تصمیم های امام را دیده اند و باید از غفلت ورزیدن نسبت به این راه بسیار مراقب باشند. متاسفانه عده ای افتخارات دوران دفاع مقدس را به رخ مردم میکشند اما بویی از مشی امام نبرده اند.

,

زبیر پیشقراول تمام جنگ های پیغمبر بود و با امام علی(ع) بیعت کرد اما جهنمی شد!

, زبیر پیشقراول تمام جنگ های پیغمبر بود و با امام علی(ع) بیعت کرد اما جهنمی شد!, زبیر پیشقراول تمام جنگ های پیغمبر بود و با امام علی(ع) بیعت کرد اما جهنمی شد!,

مصلحی با اشاره به شخصیت های تاریخ اسلام گفت: زبیر پیشقراول و خط شکن تمام جنگ های پیغمبر  و اولین نفر بیعت کننده با علی(ع) بود اما اولین لشگر کشی علیه امام علی(ع) را هم کشید. حضرت امیر(ع) بر بالای سر زبیر به حالت گریان فرمود: صاحب این شمشیر بارها غبار از چهره پیغمبر زدود اما امروز جهنمی شد!

,

آیا فساد و سرمایه داری برازنده نظام اسلامی بود که ما دچار شدیم؟

, آیا فساد و سرمایه داری برازنده نظام اسلامی بود که ما دچار شدیم؟, آیا فساد و سرمایه داری برازنده نظام اسلامی بود که ما دچار شدیم؟,

وی با بیان اینکه غفلت از راه امام(ره) بلای روح و جان برخی شخصیت ها شده است گفت: آیا فساد و سرمایه داری برازنده نظام اسلامی بود که ما دچار شدیم؟ نظام اسلامی مختص اشراف بود یا پا برهنگان؟

,

نظام اسلامی مختص اشراف بود یا پا برهنگان؟

, نظام اسلامی مختص اشراف بود یا پا برهنگان؟, نظام اسلامی مختص اشراف بود یا پا برهنگان؟,

مصلحی اظهار داشت: تعداد کلمه مستضعفِ بکاربرده شده توسط امام را احصا کنید. بسیار فراوان است. به تعبیر قرآن دنیا دراختیار مستضعفین است. بدبختانه زندگی اشرافی گریبان گیر مسئولین ما شده و مستضعفین را از یاد برده اند. این رویکرد نمونه بارز غفلت از راه امام است.

,

نفوذ موردی و نفوذ جریانی

, نفوذ موردی و نفوذ جریانی, نفوذ موردی و نفوذ جریانی,

وی با بیان اینکه کنار گذاشتن عمدی راه امام یعنی نفوذ، گفت: پروژه دشمن برای از بین بردن انقلاب، تحریف و نفوذ است. نفوذ موردی و جریانی همواره درحال شکل گیری و ایفای است. نفوذ موردی جاسوس پروری است و ترورهای فیزیکی را انجام میدهد. عامل انفجار در کنار شهیدان بهشتی و رجایی اطمینان ایجاد کردند و بعد انفجار انجام شد.

,

آیت ا.. منتظری و ترور شخصیتی

, آیت ا.. منتظری و ترور شخصیتی, آیت ا.. منتظری و ترور شخصیتی,

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: ترور شخصیتی یکی دیگر از انواع نفوذ موردی است، برای مثال مرحوم آیت ا.. منتظری شخصیتی بود که مجاهدت های وی در دوران ستم شاهی فراموش شدنی نیست و تا مرتبه قائم مقام رهبری ارتقا پیدا کرد. اما بوسیله ی عاملی بنام مهدی هاشمی ترور شخصیتی شد.

,

ترور شخصیتی بعضا افراد را از نظر فکری به کلی منحرف می کند

, ترور شخصیتی بعضا افراد را از نظر فکری به کلی منحرف می کند, ترور شخصیتی بعضا افراد را از نظر فکری به کلی منحرف می کند,

وی افزود: ترور شخصیتی بعضا شخصیت ها را از نظر فکری به کلی منحرف می کنند. سروش و کدیور نمونه بارزی از ترورهای شخصیتی و فکری است. اصلاح طلبان امریکایی که در فتنه نقش ایفا کردند و جزو سران فتنه بودند و سرکرده هم داشتند، فکرشان را دشمن بهم ریخت.

,

پدیده ی کفتار صفت و باتجربه ای بنام انگلیس که در این کشور "آیت الله" درست می کند

, پدیده ی کفتار صفت و باتجربه ای بنام انگلیس که در این کشور "آیت الله" درست می کند, پدیده ی کفتار صفت و باتجربه ای بنام انگلیس که در این کشور "آیت الله" درست می کند,

مصلحی با بیان اینکه انگلیس یک مجموعه کفدار صفت، کثیف و در عین حال باتجربه ایست گفت: انگلیس در این کشور آیت الله درست کرده و موجودی است که به تعبیر رهبری، افسر انگلیسی را در بیت مرجع مورد اعتماد قرار می دهد. انگلیس بسیار پیچیده وارد میدان می شود.

,

انحراف افکار با بگیر و ببند برطرف نمی شود

, انحراف افکار با بگیر و ببند برطرف نمی شود, انحراف افکار با بگیر و ببند برطرف نمی شود,

وزیر سابق اطلاعات گفت: نفوذ موردی ترور را میتوان برطرف کرد اما نفوذ شخصیتی و انحراف افکار را با بگیر و ببند نمی توان برطرف کرد باید کار فکری انجام داد. جوانان اصطلاحات امام نسبت به انقلاب را مورد مطالعه قرار دهید، برخی مسولین این اصطلاحات را دیکر بکار گیری نمی کنند.

,

دلیل حذف واژه استکبار در ادبیات مسئولین

, دلیل حذف واژه استکبار در ادبیات مسئولین, دلیل حذف واژه استکبار در ادبیات مسئولین,

وی افزود: استکبار، کلمه قرآنی انقلاب در سه سال گذشته از سوی مسئولین بکارگیری نمی شود و بجای آن از تعبیر ایالات متحده امریکا و قدرت های بزرگ استفاده می کنند.

,

مصلحی با اشاره به دلایل حذف واژه استکبار از سوی مسئولین گفت: بکارکیری این کلمه هزینه و بار مسئولیتی ایجاد می کند، استکبار یعنی آقای مسئول برو طوری مدیریت کن که با استکبار مقابله شود.

,

کری به ظریف گفته بود: شما از اسد دست بکشید، ما مقاومت را برایتان حفظ میکنیم!

, کری به ظریف گفته بود: شما از اسد دست بکشید، ما مقاومت را برایتان حفظ میکنیم!, کری به ظریف گفته بود: شما از اسد دست بکشید، ما مقاومت را برایتان حفظ میکنیم!,

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به محتوای برخی از جلسات مهم نظام گفت: دوماه پیش در یکی از جلسات بزرگ، یک آقایی(ظریف) گفت: کری با من صحبت کرده و قول داده که شما دست از بشاراسد بکشید، ما مقاومت را برایتان حفظ میکنیم!

,

اساس مقاومت در منطقه برای مقابله با کری و امثال کری شکل گرفته است اما آن آقا نمی فهمد

, اساس مقاومت در منطقه برای مقابله با کری و امثال کری شکل گرفته است اما آن آقا نمی فهمد, اساس مقاومت در منطقه برای مقابله با کری و امثال کری شکل گرفته است اما آن آقا نمی فهمد,

وی افزود: اشتباه محاسباتی در سطح مسئولین به حدی رسیده که آن آقا اهداف وعده و وعید وزیر خارجه آمریکا را نمی فهمد. اساس مقاومت در منطقه برای مقابله با کری و امثال کری شکل گرفته است. حال در ذهن آن آقا چطور شکل گرفته که کری برای ما مقاومت حفظ کند؟

,

فرآیند تغییر واژه "مستضعف" به " قشر آسیب پذیر

, فرآیند تغییر واژه "مستضعف" به " قشر آسیب پذیر, فرآیند تغییر واژه "مستضعف" به " قشر آسیب پذیر,

مصلحی عنوان کرد: چندی پیش در تهران جلساتی تشکیل شد که کلمه مستضعف را از واژگان و ادبیات ما حذف کنند. ادله ی آنها این بود که "مستضعف" برای مردم توهین است و بهتر است تعبیر "قشر آسیب پذیر" را بکار گیری کنیم. این فرآیند تغییر و تعویض در ادبیات، به سادگی انجام نشده و دشمن برنامه ریزی مدونی انجام داده است.

,

معاویه عامل یهود آن دوران بود

, معاویه عامل یهود آن دوران بود, معاویه عامل یهود آن دوران بود,

وزیر سابق اطلاعات با ذکر مصداق تاریخی جاسوس خاطرنشان: دشمن، جاسوسی تربیت میکند که طراحی بیست ساله داشته و به این زودی ها برملا نشود. برای مثال معاویه عامل یهود آن دوران بود که بعد از رحلت پیامبر در پروسه پانزده ساله در مرکز حکومت قرار گرفت.

,

اگر در آن دوران جاسوس پروری بزرگ وجود داشت، امروز هم قطعا وجود دارد

, اگر در آن دوران جاسوس پروری بزرگ وجود داشت، امروز هم قطعا وجود دارد, اگر در آن دوران جاسوس پروری بزرگ وجود داشت، امروز هم قطعا وجود دارد,

وی افزود: بنی امیه در زمان پیامبر بمثابه منافقین در زمان انقلاب بودند، تصور اینکه یک منافق در راس حکومت قرار گیرد وحشتناک است. اگر در آن دوران چنین طراحی ها و جاسوس پروری های بزرگ وجود داشت، امروز هم قطعا وجود دارد.

,

نفوذ جریانی اشتباه محاسباتی ایجاد میکند

, نفوذ جریانی اشتباه محاسباتی ایجاد میکند, نفوذ جریانی اشتباه محاسباتی ایجاد میکند,

مصلحی با اشاره به حوزه های نفوذ جریانی گفت: نفوذ جریانی فضایی بوجود میاورد که افراد در هر سطحی در این جریان قرار گیرند. نفوذ جریانی اشتباه محاسباتی ایجاد میکند. برای مثال مردم در آستانه انتخابات به مصادیقی می اندیشند که به فکر حل مشکلات اقتصادی بوده و به مردم دروغ نگوید.

,

وی افزود: در این میان دشمن بوسیله عبارت " گزینه نظامی روی میز است" مردم را هراسان کرده و درصدد فراموش کردن شاخصه های اصلی بر می آید. مردم نیز به دنبال مصداقی می روند که بدنبال جنگ نباشد. درحالی که این فضا توهمی بیش نبود و نیست.

,

کدام جنگ؟..چرا دروغ می گویید؟

, کدام جنگ؟..چرا دروغ می گویید؟, کدام جنگ؟..چرا دروغ می گویید؟,

مصلحی گفت: برجام هیچ ثمری نداشت اما عده ای میگویند برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت. کدام جنگ؟..چرا دروغ می گویید؟ اگر بنا بر جنگیدن باشد ما سی و هشت سال با آمریکا درحال جنگیم. 

,

وی در پایان گفت: در قضایای برجام و مذاکرات، اوباما مدام مصاحبه میکرد و میگفت گزینه نظامی روی میز است. آقای ظریف هم مرعوب فضا شد و گفت آمریکا با یک دکمه تاسیسات نظامی ما را نابود می کند. البته بعدها ایشان را برای بازدید از مراکز نظامی بردند و بعدها مصاحبه کرد و ادعای خود را پس گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه