اخبار داغ

کارآفرین برتر الشتری مطرح کرد

کارآفرینی جز با تکیه بر دانش امکان‌پذیر نیست/ بالابودن نرخ سود بانکی و تاثیر منفی آن بر تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال

کارآفرینی جز با تکیه بر دانش امکان‌پذیر نیست/ بالابودن نرخ سود بانکی و تاثیر منفی آن بر تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال
کارآفرین برتر الشتری که در بخش پرورش و تکثیر ماهی قزل‌آلا مشغول به کار است معتقد است که بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی مانعی بر سر راه تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال است. فیلم زیر به بیان ظرفیت‌ها و مشکلات این مزرعه بزرگ پرورش ماهی قزل‌الا و نیز مشکلات سد راه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در الشتر پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از لرسو؛ «علی‌محمد ملکی صادقی» یکی از بزرگترین کارآفرینان شهرستان سلسله است. وی در بخش پرورش و تکثیر ماهی قزل‌آلا مشغول به کار است. مجموعه کاری وی در سال 91 بعنوان تعاونی برتر و نیز در سال‌های 92-93 بعنوان تولیدکننده برتر در سطح استان لرستان معرفی شده است. در سال گذشته نیز، وی به عنوان یکی از برترین فعالان عرصه «تولید ملی» در سطح استان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

مزرعه پرورش و تکثیر ماهی قزل‌آلای ملکی‌صادقی در منطقه سراب امیر، واقع در شمال شهر الشتر با ظرفیت اسمی 50 تن و زیربنای 20 هزار متر مربع و با ظرفیت تکثیر 3 میلیون قطعه ماهی ایجاد شده است. فیلم زیر به بیان ظرفیت‌ها و مشکلات این مزرعه بزرگ پرورش ماهی قزل‌الا و نیز مشکلات سد راه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در الشتر پرداخته است.

,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه