اخبار داغ

تناقضات بازهم در کلام آقایان سیاسی استانداری کُردستان؛

آشناگر: مدیران جدید به نقدها و تخریب های غیرمنصفانه توجه نکنند/میقانی: رسانه‌های کُردستان محجوب هستند

آشناگر: مدیران جدید به نقدها و تخریب های غیرمنصفانه توجه نکنند/میقانی: رسانه‌های کُردستان محجوب هستند
در واپسین ماه‌های عمر دولت یازدهم، آقایان سیاسی استانداری کُردستان بازهم در رویکرد تعامل با رسانه‌ها متناقض هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، دولتی‌ها در کُردستان در واپسین ماه‌های عمر و قدرت خود بر مسند و صندلی‌های پر زرق و برق ریاست در تلاشند تا بازهم با به حاشیه راندن عدم توسعه یافتگی کُردستان و محقق نشدن وعده‌های انتخاباتی روحانی، کم‌کاری‌های خود را بپوشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

یکی از شگردهای آقایان سیاسی‌کار استانداری کُردستان، اظهارات نخ نما شده "تخریب علیه دولت"، "نقد غیرمنصفانه" و از این دست اظهارات بوده که از بدو دولت تدبیر و امید از سوی روحانی و زیردستان وی مکررا تکرار شده است.

,

 

,

دولتی‌ها در کُردستان برای نشان دادن خوش‌خدمتی خود به آقایان مرکز نشین در تهران، گوی سبقت و حمله به رسانه‌های منتقد مردمی را از یکدیگر ربوده و از هر نوع اهرم فشاری برای جلوگیری از شفاف سازی و روشنگری فروگذار نکرده‌اند.

,

 

,

در جدیدترین اظهارات آقای معاون سیاسی امنیتی کارکشته اصلاح طلبان در کُردستان آمده که "با روی کار آمدن این دولت، تخریب‌ها نیز آغاز شد و اکنون نیز به اوج خود رسیده است ولی با توکل به خدا و همت جدی و همراهی مسئولان و روحانیان، ید واحده ای برای توسعه استان خواهیم بود."

,

 

,

علیرضا آشناگر که در مراسم تودیع و معارفه هم تیمی و نورچشمی خود – فلاحی - در بانه سخن می‌گفت، افزوده که مدیران جدید به نقدها و تخریب های غیرمنصفانه توجه نکنند و تمرکز خود را بر روی خدمت به مردم قرار دهند.

,

 

,

چنین اظهارات کلیشه‌ای از سوی فردی سیاسی در مسند معاونت ارشد سیاسی استان قدری تامل برانگیز بوده چرا که آقای معاون خودش خوب می‎داند که همین فضای نقد موجب شده تا آنان نیز اینگونه بی‌پروا رسانه‌های مردمی را تخریب‌گر نامگذاری کنند.

,

 

,

از طرف مقابل، میقانی، مشاور، سرپرست دفتر استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری در نشست و هم اندیشی با رسانه‌های کُردستان گفته بود که رسانه‌های کُردستان محجوب هستند و ما ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته‌ایم.

,

 

,

رویکرد قطع ارتباط و گارد بسته در مقابل رسانه‌های منتقد در دولت روحانی و زمامداری زاهدی بعنوان نماینده وی در کُردستان به حدی شدت گرفته که حتی اس ام اس‌های دعوت به جلسات به رسانه‌های منتقد فرستاده نمی‌شد و اداراتی که ارتباطی بیش از اندازه با این رسانه‌ها داشته، مورد مواخذه قرار گرفته‌اند.

,

 

,

رویکرد گازانبری مدیر غیرمتخصص قبلی روابط عمومی استانداری در مقابل کنش نرم آقای اصلاح‌طلب شناسنامه‌دار کنونی در پست معاونت روابط عمومی استانداری کُردستان و چرخش 180درجه‌ای آنان و مهربانی بیش از حد با رسانه‌های منتقد خود رنگ و بوی انتخاباتی را به وضوح روشن ساخته است.

,

 

,

مضاف بر اینکه، فشار از بالا و اظهارات نخ نمای آقای معاون سیاسی در باب تخریب و سیاه نمایی در مقابل نرمش کنونی روابط عمومی استانداری با رسانه‌های منتقد هیچ تعبیری جز تکاپوی انتخاباتی آقایان برای ریاست جمهوری نداشته و نخواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه