اخبار داغ

رئیس محیط زیست اردستان:

آلایندگی صنایع اردستان مشکلی ندارد

آلایندگی صنایع اردستان مشکلی ندارد
شواخی با بیان اینکه بحث ریز گردها در دستور کار می باشد تصریح کرد: برنامه جامع مبارزه با ریز گردها تدوین شده و طرح کارگاهی نیز در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان، رییس محیط زیست اردستان اظهار کرد: برنامه های متنوعی را این اداره به  مناسبت روز ملی هوای پاک در سطح شهرستان اردستان اجرا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

حسین شواخی  امروز در نشست خبری به مناسبت روز ملی هوای پاک گفت: این شهرستان در بحث آلایندگی صنایع مشکل حادی ندارد ولی اقدامات خوبی برای جلوگیری از غبار ها و آلایندگی این صنایع انجام شده است.

,

وی افزود: قوانین جلوگیری از آلایندگی به صنایع مورد نظر ابلاغ شده و در بحث تصفیه خانه کارخانجات هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته اما در مجموع به استاندارد های محیط زیست نرسیده ایم.

,

شواخی با بیان اینکه بحث ریز گردها در دستور کار می باشدتصریح کرد: برنامه جامع مبارزه با ریز گردها تدوین شده و طرح کارگاهی نیز در دستور کار قرار دارد.

,

این مسیول افزود: برگزاری کارگاه آموزشی باهمکاری کانون فرهنگی تربیتی آینده سازان زواره برگزارشد و کارگاه تفکیک از مبدا و باز یافت زباله برای عموم مردم آموزش داده شده است.

,

شواخی با بیان اینکه در بحث آب رسانی به حیات وحش و علوفه رسانی اقداما خوبی صورت گرفته به همین منظور توسط خیرین علوفه رسانی انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه منطقه خارو در آینده به منطقه حیات وحش تبدیل خواهد شد تصریح کرد: خارو با ۱۰۰هزار هکتار وسعت در شمال شرقی اردستان است قرار دارد و  دارای گونه های جانوری مثل کل، بز، قوچ، میش، جبیر و همچنین در بحث گربه سانان پلنگ و یوز پلنگ و سیاه گوش وجود دارد.

,

مسئول محیط زیست اردستان از پیگیری و ارتقاء منطقه خارو خبر داد و افزود: پیگیری ایجاد پاسگاه خارو و هم چنین دوربین گذاری، مستندات حیات وحش و ارتقاء شکار ممنوع خارو در سازمان محیط زیست از برنامه های آتی این اداره است.

,

شهرستان اردستان دارای ۱۹۲ هزار هکتار منطقه حفاظت شده می باشد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه