اخبار داغ

کشف بزرگترین محموله کالای قاچاق در گچساران

کشف بزرگترین محموله کالای قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران از توقیف ۹ دستگاه خودرو و کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران دراین خصوص گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از اخذ مجوز قانونی در راستای برپایی ایست و بازرسی و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی در چند مرحله موفق به توقیف ۹ دستگاه خودروی سواری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

وی افزود:ماموران انتظامی این شهرستان پس از توقیف از این خودروها ، کالای های قاچاق گمرکی که شامل مواد خوراکی ،آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی به ارزش تقریبی یک میلیاردو 720میلیون و 417 هزارریال را کشف و ضبط کردند.

,

فرمانده انتظامی گچساران گفت:خودروها به پارکینگ منتقل شده و پرونده قضایی هر 9نفر متهم تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه  متهمین دستگیر شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

,

موسوی تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، جزو اولویت های انتظامی شهرستان گچساران است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

,

گفتنی است شهرستان گچساران به دلیل هم مرز بودن با بنادر گناوه  و دیلم دراستان بوشهرسالانه محل عبور و ترانزیت کالای قاچاق به مراکز کشور است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه